Három nap alatt több mint 3300 tehergépkocsit és buszt ellenőriztek. Teherautóból 3065-öt vizsgáltak, ezek 49 százaléka magyar, 51 százaléka pedig külföldi volt. A felderített jogsértések, szabályszegések száma 425, ami azt jelenti, hogy átlagosan minden hetedik tehergépjárműnél valamilyen hiányosságot tártak fel.
Sebességtúllépés miatt 185 eljárás indult, hét járművezető pedig ittasan közlekedett. 18 alkalommal a rakományt rögzítették szabálytalanul, míg túlsúlyt állapítottak meg 14 tehergépjárműnél.
A nemzetközi szinten, jogszabály által (AETR) meghatározott vezetési időt 52 járművezető lépte túl, egy fő a tachográfkészüléket manipulálta, míg a tachográfokkal kapcsolatos egyéb jogsértés 24 alkalommal szolgált további eljárás alapjául. Azonnali korlátozást (továbbhaladási tilalmat) tíz esetben kellett elrendelni.
246 autóbusz ellenőrzésére is sor került, melyek kétharmada magyar tulajdonú volt. Az ellenőrzött autóbuszok átlagosan 11 százalékánál, összesen 28 esetben találtak valamilyen jogsértést az intézkedő rendőrök és közúti ellenőrök, ebből azonnali korlátozást egyetlen alkalommal sem kellett elrendelni.
Két buszvezetőt értek tetten ittas állapotban. A jogsértések sorában a sebességtúllépés, a passzív biztonsági eszközök használatának elmulasztása, a vezetési és pihenőidő meg nem tartása, a tachográffal kapcsolatos szabálytalanság, valamint az okmányokkal kapcsolatos szabályszegés egyaránt előfordult, melyek miatt különböző eljárások indultak.