A gyártást 2014 áprilisában kezdték meg, azóta 150 Streetscootert állítottak forgalomba, az év végéig pedig további 350 darabot. Valamennyit a Deutsche Post használja küldemények kézbesítésére. Fenntartásuk 100 kilométerenként 20 euróba kerül, ami ugyan még elmarad a dízeles autók 16 eurós átlagához képest, de amint 250 euróra süllyed az akkumulátorok kilovattóránkénti teljesítményre számolt ára, versenyképessé válik a modell. A Streetscooterben használt lítiumion-akkumulátorok ára gyorsan csökken, az utóbbi időszakban 800 euróról 350 euróra esett.
A Deutsche Post egyelőre Berlin, Hamburg és Aachen belvárosában használja az elektromos kisteherautókat. Jövőre a Bonnban közlekedő valamennyi postásautót Streetscooterre cserélik, hosszabb távon pedig a vállalat 35 ezer járműből álló küldeményszállító flottájának kisebb részét az elektromos modell váltja fel. A Streetscooter egyik fő előnye, hogy míg sok nagyváros belső, védett övezeteibe a benzines vagy dízeles teherautókat naponta legfeljebb egy órára engedik be, addig ezek akár három órára is kaphatnak engedélyt, melynek révén csökkenteni lehet a küldemények kézbesítési idejét.
A modellnek azonban még vannak gyermekbetegségei: az ajtók felfüggesztése például nehezen viseli, hogy a sofőr naponta akár 250-szer száll be és ki. A hatótávolsággal is akadnak gondok, mert a gyárilag számított, feltöltésenkénti 120 kilométer a belvárosi dugók miatt inkább csak 80 kilométer, télen pedig a fűtés az akkumulátorok kapacitásának harmadát is igénybe veheti.
A Deutsche Post szerint meglehet, hogy később a piacra lépnek vele, hiszen nemcsak a postai munkában, hanem a kisipar sok területén is lehetne használni. A német postavállalat így hamarosan az elektromobilitás piacának vezető szereplője lehet.