



Irány a természet!
Hangulatvilágítás a raktérben
Emellett a raktér kialakítása tetszetős: egyrészt egy „megdizájnolt” Opel-fal választja el az utasteret a hátsó traktustól, másrészt az oldalfalakat és a tetőborítást kék árnyalatú LED-világítás emeli ki a szürke hétköznapokból. Az alapváltozat 5 ember szállítására alkalmas és a hátsó traktusban 3,2 köbméteres raktér áll rendelkezésre. A nagyobb tengelytávval készülő kiadás pedig hat üléssel és 4 köbméteres raktérrel készül. Az utastér a már a mezei Vivaróhoz is rendelkező optikai csomaggal lett feldobva. Ennek megfelelően a Vivaro Surf Concept belső terében velúrszőnyegekkel és -burkolatokkal találkozhatunk. Az új automata vezérlésű légkondicionáló pedig minden időben ideális hőmérsékletet teremt az utastérben.

Befér ide minden: sífelszerelés, bicikli vagy akár néhány kisebb szörfdeszka is. Szükség esetén pedig hét centiméterrel, mintegy 1,9 méteres magasságig csökkenthető a kasztni.
A Vivaro Surf Conceptben a sofőr számára olyan kényelmi megoldások is rendelkezésre állnak, mint például a fűthető és elektronikusan állítható visszapillantó tükrök, valamint a fűthető anyós- és sofőrülés. Emellett a járművet esőérzékelővel, ködlámpával és LED-es nappali megvilágítással is ellátták. A műszerfaltól jobbra található a szórakoztató rendszer, melyet a hétcolos érintőképernyőn kezelhetünk. Ezen előhívható a GPS, számtalan rádióállomás, és egy alkalmazás segítségével akár a Facebookba is belekukkanthatunk, hogy megnézhessük, mit esznek vagy isznak éppen az ismerőseink. A szórakoztató rendszer emellett a Siri Eyes Free hangvezérléssel is kezelhető. A wifi hotspot pedig gyors és kényelmes netezést biztosít a furgon valamennyi utasának. Hát kell ennél több?
A Vivaro Surf Concept motorházteteje alatt 140 lóerős BiTurbo CDTI motor található, mely 340 newtonméteres teljesítmény leadására képes. Ezzel az erőforrással a jármű 180 kilométer/órás végsebességre képes. A gyártó szerint a start-stop rendszerrel kombinálva a jármű 6,1 liter gázolajat éget el 100 kilométeren 160 gramm kilométerenkénti CO2 kibocsátás mellett.
Az Opel egyelőre nem közölt árat a limitált szériás kiadáshoz, de kíváncsian várjuk, mennyit kérnek el ilyen lazulós Vivaróért.