Nagyon kelendő a Vivaro, hiszen az új szériából már közel 90 ezer darab talált gazdára. Talán épp ezért, vagy inkább csak puszta szórakozásból az Opel elkészítette a modell szabadidős koncepció változatát. A Vivaro Surf Concept nem holmi melós furgon és az árát sem feltétlen szalaggyári munkával fogja megkeresni az ember. Egyelőre annyit tudni róla, hogy limitált szériában fog készülni, továbbá, hogy kétféle hosszúságban lesz elérhető.
Ebben tényleg jól fog szólni az "Apu vedd meg nekem a várost, automata váltós kocsival szelném a dombokat. Enyém lenne a kilátó, tudná aki látott, hogy jó sok pénzünk van!"
Ebben tényleg jól fog szólni az "Apu vedd meg nekem a várost, automata váltós kocsival szelném a dombokat. Enyém lenne a kilátó, tudná aki látott, hogy jó sok pénzünk van!"
Fotó megosztása:
Befér ide minden: sífelszerelés, bicikli vagy akár néhány kisebb szörfdeszka is. Szükség esetén pedig hét centiméterrel, mintegy 1,9 méteres magasságig csökkenthető a kasztni.
Befér ide minden: sífelszerelés, bicikli vagy akár néhány kisebb szörfdeszka is. Szükség esetén pedig hét centiméterrel, mintegy 1,9 méteres magasságig csökkenthető a kasztni.
Fotó megosztása:
A szórakoztató rendszerrel akár hangoskönyveket is hallgathatunk.
A szórakoztató rendszerrel akár hangoskönyveket is hallgathatunk.
Fotó megosztása:
Visszafogott elegancia és kényelem jellemzi a Vivaro Surf Concent utasterét.
Visszafogott elegancia és kényelem jellemzi a Vivaro Surf Concent utasterét.
Fotó megosztása:
Ebben tényleg jól fog szólni az „Apu vedd meg nekem a várost, automata váltós kocsival szelném a dombokat. Enyém lenne a kilátó, tudná aki látott, hogy jó sok pénzünk van!”
Irány a természet!
A fehér-aranybarna fényezés finom megjelenést kölcsönöz az autónak, de hatására valamiért egy 20. századi Renault Kangoo jelenik meg előttem. Bár a bemutatópéldányt alapvetően szörfautónak álmodták meg, a Vivaro kiválóan alkalmas lehet nagyobb sítúrákhoz, vízitúrákhoz, vagy éppen erdei túrázásokhoz. Belső terét ugyanis úgy alakították ki, hogy ellenálló legyen a vizes felszerelésekkel szemben, emellett az eleganciáról sem feledkeztek meg.
Hangulatvilágítás a raktérben
Emellett a raktér kialakítása tetszetős: egyrészt egy „megdizájnolt” Opel-fal választja el az utasteret a hátsó traktustól, másrészt az oldalfalakat és a tetőborítást kék árnyalatú LED-világítás emeli ki a szürke hétköznapokból. Az alapváltozat 5 ember szállítására alkalmas és a hátsó traktusban 3,2 köbméteres raktér áll rendelkezésre. A nagyobb tengelytávval készülő kiadás pedig hat üléssel és 4 köbméteres raktérrel készül. Az utastér a már a mezei Vivaróhoz is rendelkező optikai csomaggal lett feldobva. Ennek megfelelően a Vivaro Surf Concept belső terében velúrszőnyegekkel és -burkolatokkal találkozhatunk. Az új automata vezérlésű légkondicionáló pedig minden időben ideális hőmérsékletet teremt az utastérben.
Befér ide minden: sífelszerelés, bicikli vagy akár néhány kisebb szörfdeszka is. Szükség esetén pedig hét centiméterrel, mintegy 1,9 méteres magasságig csökkenthető a kasztni.
Innen csekkolj be a Facebookra! A Vivaro Surf Conceptben a sofőr számára olyan kényelmi megoldások is rendelkezésre állnak, mint például a fűthető és elektronikusan állítható visszapillantó tükrök, valamint a fűthető anyós- és sofőrülés. Emellett a járművet esőérzékelővel, ködlámpával és LED-es nappali megvilágítással is ellátták. A műszerfaltól jobbra található a szórakoztató rendszer, melyet a hétcolos érintőképernyőn kezelhetünk. Ezen előhívható a GPS, számtalan rádióállomás, és egy alkalmazás segítségével akár a Facebookba is belekukkanthatunk, hogy megnézhessük, mit esznek vagy isznak éppen az ismerőseink. A szórakoztató rendszer emellett a Siri Eyes Free hangvezérléssel is kezelhető. A wifi hotspot pedig gyors és kényelmes netezést biztosít a furgon valamennyi utasának. Hát kell ennél több?
A szórakoztató rendszerrel akár hangoskönyveket is hallgathatunk.
A Vivaro Surf Concept motorházteteje alatt 140 lóerős BiTurbo CDTI motor található, mely 340 newtonméteres teljesítmény leadására képes. Ezzel az erőforrással a jármű 180 kilométer/órás végsebességre képes. A gyártó szerint a start-stop rendszerrel kombinálva a jármű 6,1 liter gázolajat éget el 100 kilométeren 160 gramm kilométerenkénti CO
2 kibocsátás mellett.
Az Opel egyelőre nem közölt árat a limitált szériás kiadáshoz, de kíváncsian várjuk, mennyit kérnek el ilyen lazulós Vivaróért.