A szabályoknak megfelelően júniustól a Mercedes-Benz Citan személyautó-változatának (Citan Tourer) vásárlói az Euro6-os emissziós normáknak megfelelő motorral kapják autóikat, mostantól – felárért – az áruszállító változat vevői is kérhetik Euro6-os motorral autójukat. A tisztább üzemet úgy sikerült elérni, hogy nincs szükség – AdBlue adalékot használó – komplex SCR technológiára, a NOx-katalizátorral megoldották.
A Renault Kangoo alapjaira épülő Merci 75, 90 és 110 lóerős 1,5 literes dízelmotorokkal, ha a vevő Euro6-os kivitelben választja a motorokat, akkor plusz 20 Nm nyomatéknak örülhet (200-260 Nm), minden változatnál.
Hasonlóan változik a Citan 112-ben lévő turbómotor is, a korábbi 112 helyett 114 lóerős, de ami fontosabb, hogy 175-ről 205 Nm-re nőtt az 1,2-es blokk maximális nyomatéka. Ez a plusz 2., 3., 4. fokozatokban áll rendelkezésre maximum 20 másodpercig – azaz pont előzéseknél képes segíteni. További újdonság, hogy az 1,2-es motor már dupla kuplungos automata váltóval is választható.
A megújult Citan több új extrát kínál, így kétszemélyes utasülés is választható az első sorba, de gyári navigációs rendszer, tolatókamera (a tükörben látszik a képe) és két részben nyitható tetőablak is kérhető. Módosítottak a hátsó ajtó kilincsén, így kevésbé koszolódik, így a használó keze is tisztább lehet.