A Rába a közös munka során a mexikói céggel közösen fejlesztette ki azokat a tárcsafékes futóműveket, amelyek már a DINA dízel-, mind trolibuszaiba beszerelhetők. A győriek a prototípusokat már leszállították Brighter típusú hagyományos hajtással szerelt autóbuszokhoz (fenti kép), valamint a Ridder fantázianevet viselő trolibuszokhoz (lenti kép). A Rába az összeszerelés során, a futómű-beépítéseknél helyszíni mérnöki támogatást is nyújtott a DINA számára. A futóművek próbaüzeme jelenleg is zajlik.
A tesztelések várhatóan 2016-ban fejeződnek be, ezt követően kezdődhet a sorozatgyártás, melynek pontos darabszámáról egyelőre még nem tett közzé információt a Rába. A mexikói piacra történő belépéssel a győriek újabb lépést tettek afelé, hogy világszerte ismertek legyenek a futóművek terén.
A Rába nemrég jelentette be, hogy egy egyiptomi buszgyártónak szállíthat futóműszetteket, összesen 145 darab buszhoz.