Az új generációs Citywide-ot azonban már úgy tervezték, hogy megfeleljen az M3/II. elővárosi és rövidtávú személyszállításra vonatkozó szabályozásnak, így egyes országokban már 100 km/órás sebességgel is közlekedhetnek a hibrid buszok. A magasabb üléseknek, a biztonsági öveknek, valamint a borulási tanúsítványnak köszönhetően a jármű a szokásosnál több biztonsági előírásnak eleget tesz.
A hibrid hajtáslánc kilencliteres, 320 lóerős belsőégésű motorból és egy elektromos berendezésből (motor és generátor) áll, melyet a hagyományos erőforrás és a sebességváltó közé építettek be. Az elektromotor névleges teljesítménye 150 kW, nyomatéka pedig 1050 newtonméter. A kizárólag SCR-technológiával működő belsőégésű erőforrás ugyanakkor 100 százalék biodízellel vagy hidrogénezett növényi olajjal (HVO) is üzemeltethető. Az elektromos berendezés által megtermelt 1,2 kilowattórás energia tárolásáról egy, a tető elejébe egy DC/DC feszültség-átalakítóval és hűtőegységgel közösen beépített, stílusos buborékforma-alakú fedéssel elrejtett lítiumion akkumulátor gondoskodik.A jármű a stop-start funkcióval és az Eco-roll-lal kiegészítve nagyobb üzemanyag-megtakarítást tehet lehetővé. A kombinált dízel- és bioüzemanyag felhasználással akár 90 százalékos CO2-mérséklés is elérhető, ami kiemelkedően magas érték az Euro 6-os hibrid buszok esetében.