Az üzemanyagcellás Maxcity mintegy 200 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik. A jármű egyik legfontosabb előnye, hogy üzemanyagként a hidrogént használja, mely legalább olyan hatékony, mint a dízel. Emellett hajtáslánca magénak tudhatja az elektromos teherautók kedvező tulajdonságait, így a csendes alapjáratot, valamint a zéró károsanyag-kibocsátást. Az üzemanyagcellás Maxcity-t már egy ideje a francia posta is teszteli.
A teljesen elektromos D-modell saját akkumulátoraiból veszi az energiát, így a járművet időről-időre újra kell tölteni a napi üzemeltetési teljesítménytől függően. A közepes teherbírású teherautó elsősorban azon üzemeltetők számára lehet vonzó, akiknek nem okoz gondot, hogy a szállítójárműnek hosszabb-rövidebb időket a töltőoszlop mellett kell töltenie. Meglepő módon a teherautó az üzemanyag-cellás Maxicity-vel megegyező hatótávolsággal rendelkezik.