A kedden, Budapesten megkötött, mintegy négymilliárd forint vissza nem térítendő támogatásról szóló megállapodás szerint az alacsonypadlós, klimatizált, zéró lokális kibocsátású elektromos autóbuszokat a tervek szerint 2016. május 15-ig helyezik forgalomba a budapesti utakon.
Bolla Tibor, a BKV Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint míg most száz forint egy dízelüzemű autóbusz kilométerdíja, az elektromos buszok üzemeltetési költsége ennek egyharmada vagy egynegyede lesz.
A padlót csúszásgátló és tűzálló bevonattal fújják be mintegy 100-150 milliméter vastagon.
A padlót csúszásgátló és tűzálló bevonattal fújják be mintegy 100-150 milliméter vastagon.
Fotó megosztása:
A gázos változat egy oroszországi város specifikációi alapján készült, de meg nem erősített információk szerint Észtországba kerül tesztelésre. A modellt 4,5 literes Cummins motor hajtja.
A gázos változat egy oroszországi város specifikációi alapján készült, de meg nem erősített információk szerint Észtországba kerül tesztelésre. A modellt 4,5 literes Cummins motor hajtja.
Fotó megosztása:
Az Evopro CNG Modulo Optimo utastere, melyben jócskán akad egymással szembe fordított ülés.
Az Evopro CNG Modulo Optimo utastere, melyben jócskán akad egymással szembe fordított ülés.
Fotó megosztása:
A BKK-specifikációk alapján elkészített elektromos midibusz, mely a Modulo Medio fantázia nevet viseli.
A BKK-specifikációk alapján elkészített elektromos midibusz, mely a Modulo Medio fantázia nevet viseli.
Fotó megosztása:
A képen az Evopro Modulo Optimo trolibusz látható, melyet korábban Moszkva is tesztelt volna. A cég arról tájékoztatta a vezess.hu-t, hogy a buszra van orosz érdeklődés, azt azonban nem árulták, hogy pontosak melyik vállalatról van szó.
A képen az Evopro Modulo Optimo trolibusz látható, melyet korábban Moszkva is tesztelt volna. A cég arról tájékoztatta a vezess.hu-t, hogy a buszra van orosz érdeklődés, azt azonban nem árulták, hogy pontosak melyik vállalatról van szó.
Fotó megosztása:
A kerekesszékes utas ily módon tud utazni a BKK-specifikus Modulo Medióban.
A kerekesszékes utas ily módon tud utazni a BKK-specifikus Modulo Medióban.
Fotó megosztása:
A Modulo műszerfala kis helyet foglal el és könnyen áttekinthető
A Modulo műszerfala kis helyet foglal el és könnyen áttekinthető
Fotó megosztása:
Korábban maketteken lehetett látni BKK-színű Modulókat, most már a valóságban is.
Korábban maketteken lehetett látni BKK-színű Modulókat, most már a valóságban is.
Fotó megosztása:
Éppen összeragasztják a karosszériát. A kompozit karosszéria elkészítése nem kerül többe 1,5 óránál.
Éppen összeragasztják a karosszériát. A kompozit karosszéria elkészítése nem kerül többe 1,5 óránál.
Fotó megosztása:
A Modulo Optimo troli önjáró üzemmódban is képes közlekedni.
A Modulo Optimo troli önjáró üzemmódban is képes közlekedni.
Fotó megosztása:
A trolibuszban is szinte többségben vannak az egymással szembe fordított ülések.
A trolibuszban is szinte többségben vannak az egymással szembe fordított ülések.
Fotó megosztása:
A padlót csúszásgátló és tűzálló bevonattal fújják be mintegy 100-150 milliméter vastagon.
Bolla felidézte, hogy száz éve indult a menetrend szerinti autóbusz-közlekedés Budapesten, a két elindított járatból az egyik akkumulátoros elektromos hajtású autóbusz volt. Ma 2500 jármű látja el a közösségi közlekedést Budapesten. Néhány hónapon belül Amszterdam és London után Budapesten lesz a legnagyobb elektromosbusz-flotta Európában.
A BKK-specifikációk alapján elkészített elektromos midibusz, mely a Modulo Medio fantázia nevet viseli.
Korábban maketteken lehetett látni BKK-színű Modulókat, most már a valóságban is.
A húsz új elektromos meghajtású autóbuszt az Evopro Kft. gyártja. Az alacsonypadlós járművek nyolc méter hosszúak, és 61 embert, kerekesszékes utas esetén 55 embert képesek szállítani egyszerre.