A speciális páncélozott kamionok több tekintetben eltérnek az utcai kamionoktól. A járműveket a Renault T 430 nyerges vontató alapjaira építették, ezek azonban háromtengelyesek. Érdekesség, hogy az első mellett a hátsó is kormányozható, annak érdekében, hogy a teherautó könnyedén boldoguljon a szűkebb belvárosi utcákban történő manőverezések során. További eltérés a T 430-as típushoz képest, hogy a golyóálló teherautókat teljes légrugózással látták el, így az sem okozhat számukra problémát, ha egy alacsonyabb födém alá kell beállniuk. 

A Francia Nemzeti Bank által forgalomba helyezett Renault-kat 6×2-es hajtásképlettel látták el, kasztnijuk teljesen zárt, külső kinézetre viszont akár egy lószállító kamionnal is összetéveszthetnénk. Igaz, ezeken nincs ablak, az pedig nagyon kellene a négylábúak szállításánál, viszont  nyergeshez hasonlóan közel kétméteres belmagassággal rendelkeznek. A páncélozott T 430-asokat nézve azonban könnyedén el tudjuk képzelni a klasszikus filmes jeleneteket, vagyis, hogy megáll a kamion a bank előtt, és négy-öt marcona egyenruhás kiszáll, fegyverrel a kezében, miközben egy tag bemegy a bankba a fémládával.

A Renault T szériáját nemcsak a Francia Nemzeti Bank, hanem például Vettel excsapata is előszeretettel használja. A Forma-1-es Renault kamionokról ezen a linken olvashat érdekességeket.