B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Megtapogattuk az új Peugeot és Citroen furgonokat, kisbuszokat
1
/
51
Expert és Jumpy
1
/
51
Expert és Jumpy
2
/
51
Tömpe orr, rövid motortér a nagyobb hasznos tér érdekében
3
/
51
A hatalmas lámpatesteket józanabb méretűekre cserélték
4
/
51
Egy hűtőkocsi-kivitel
5
/
51
Leleplezés előtt csak a fekvő illetve álló tájolású LED-menetjelzőről lehetett megkülönböztetni a Jumpyt és az Expertet
6
/
51
A PSA első embere is eljött köszönteni az új modelleket
7
/
51
A teljes vezérkar felsorakozott az új kishaszonjárművek bemutatóján
8
/
51
Az alapvető célkitűzések
9
/
51
Egy nagyon rövid verziót is terveztek, ennyire rövid furgon nincs másik Európában
10
/
51
Franciaországban még az operatőr lányok blúza is elképesztően extravagáns bír lenni néha
11
/
51
Magas, széles, de városban praktikusan rövid változat
12
/
51
Ezekben a méretekben kapható
13
/
51
Felhajtható laptop-asztalka és raktér-hosszabbítás a műszerfalig
14
/
51
Lökhárító alatti láblendítéssel is nyitható az elektromos tolóajtó
15
/
51
A takarékos dízelekkel piacvezető emissziós értéket tud az új Jumpy/Expert
16
/
51
Változatok
17
/
51
Táblafelismerő, Head-Up Display, követőradaros tempomat az extralistán
18
/
51
A hátsó futómű független, mint a Fiat Doblónál
19
/
51
A hátsó futómű független, mint a Fiat Doblónál
20
/
51
Alig lóg be a kerékdob a raktérbe
21
/
51
Horgonyzási pontok, ahol csak szükség lehet rájuk
22
/
51
Az érintőképernyő nem odaszuszakolt úgyseveszimegsenki-extra, hanem a műszerfal integráns része
23
/
51
A jobbkormányos változat is készen van már
24
/
51
Kulturált, szép a műszeregység
25
/
51
Hirtelen nagyon sok extra megérkezett a PSA kisteherautóiba a személyautókból
26
/
51
Gombos indítás, motoros oldalajtó
27
/
51
A tempomat/sebességhatároló az alapfelszereltség része
28
/
51
Head-Up Display: felhajló plexilapra vetíti az információkat, mint a PSA személyautóiban
29
/
51
Ilyenek a kulcsnélküli kulcsok
30
/
51
Az automata váltós kivitel kar helyett programválasztó tárcsát kapott
31
/
51
Dupla üvegtető egy buszváltozaton
32
/
51
Szőnyeg nincs a furgonban - erre lehet mondani, hogy könnyen tisztítható
33
/
51
Egy olcsóbb duplakabinos, elválasztott rakterű furgon hátsó üléssora
34
/
51
Elképesztő, mi minden készül ma már műanyagból
35
/
51
A tárgyalóbusz-változat lakályos utastere
36
/
51
Ott lehet előredugni a hosszú, keskeny tárgyakat
37
/
51
Az első traktus az EMP2-es szettből épült, mint a 308-as például, ezért maradt nagyon sok hely a motor felett
38
/
51
Egy bevándorló simán elbújik a motor felett, ha akar, Calais előtt érdemes megnézni, nincs-e potyautasunk
39
/
51
Targoncával pakolható
40
/
51
Nem sikerült jól az utólagos felépítmény, ki fog dörzsölődni itt a festék
41
/
51
Érdekes a tanksapkafedél kialakítása a kerékjárati íven
42
/
51
Kulcs nélküli nyitás-indítás van, de a tanksapka nyitásához még mindig elő kell varázsolni a kulcsot
43
/
51
A Dangel 4x4-es verziót is készít az autóból
44
/
51
Az elektro-hidraulikus kuplungos hátsó osztómű alulról a 4x4-esen
45
/
51
A felső hűtőmaszkon nincs nyílás, itt nem lép be hűtőlevegő
46
/
51
A felső hűtőmaszkon nincs nyílás, itt nem lép be hűtőlevegő
47
/
51
Egy öreg Scudo a Sevel Nord gyárépülete előtt. Ő még akkor készült itt, amikor nem a Toyota, hanem a Fiat volt a PSA partnere
48
/
51
Kisvonattal mentünk végig a karosszéria-üzemen és a szerelőcsarnokon
49
/
51
Egyelőre még főleg a régi modellek készülnek a soron, néha jön egy-egy Toyota ProAce
50
/
51
Lökhárítók csendélete
51
/
51
Egyelőre még főleg a régi modellek készülnek a soron, néha jön egy-egy Toyota ProAce