A mai autóbusz-kiállítással csúcsra járatódott a buszos hírek tavaszi dömpingje. Minden hazai gyártó erre az alkalomra időzítette premierjét, ami érthető, hiszen ilyen szakmai kiállításból nem sok van Magyarországon. A zsámbéki Drivingcamp területén immáron negyedik alkalommal megrendezett rendezvényen a magyar buszok mellett számtalan gyártó, többek között a lengyel Solaris, az olasz Iveco és a svéd Volvo is képviseltette magát. A Solaris standján ráadásul egy magyarul kiválóan beszélő lengyel hölgy mutatta be a megújult Solaris Urbinót. Következzen egy képes beszámoló a Busexpóról!
A zsámbéki Drivingcamp egyik eldugott szegletében került sor a vadonatúj Modulo M168d premierjére. Az Euro 6-os motorral szerelt modell a jelenlegi magyar buszgyártás legsikeresebb csuklós buszának tekinthető. A járművet jelenleg a MABI-Bus Kft. gyártja, de korábban Ikarus V187V-esként, valamint ARC 187-esként is készült.
Fotó megosztása:
Ma bemutatkozott a Credo Optinell 10, mely a Kravtex legújabb fejlesztésű midibusza. A cég idén további városi-elővárosi buszokkal szeretné bővíteni a kínálatát.
Fotó megosztása:
A Modulo M108d az Ikarus V127-es utódja, mely elődjével szemben már Euro 6-os motorral készült a BKV-nál, PKD-konstrukcióban.
Fotó megosztása:
A Modulo M168d belső tere. Bár az autóbusz BKK-specifikációval készült, ettől függetlenül egyelőre csak tesztjárműről van szó. Az utasok június végéig próbálhatják ki Budapesten.
Fotó megosztása:
A modell Légrádi László munkájának gyümölcse. A BKV-nál az Euro 5-ös változatról ódákat zengenek.
Fotó megosztása:
Modulo C68E a zsámbéki Buxexpón.
Fotó megosztása:
A kis, Euro 6-os motorral szerelt S91-es németországi tesztútjáról tért haza. A volt Ikarus EAG-osok által fejlesztett modellből jelenleg több van külföldön, mint idehaza, ami azt is jelenti, hogy ez jelenleg a legsikeresebb magyar exportjármű a hazai buszgyártásban.
Fotó megosztása:
Az idei Busexpón ismét napsütéses, ugyanakkor szeles idő várta a látogatókat.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Scania ezzel a szegedi Citywide-dal képviseltette magát.
Fotó megosztása:
A lengyel busz leszállásjelzője csehül is tud.
Fotó megosztása:
A 2016-os év buszának választott Magelyst is kiállította az Iveco.
Fotó megosztása:
Az Iveco Magelys utastere kényelmesnek tűnik.
Fotó megosztása:
Jól sikerült a Scania Citywide vezetőfülkéje, valamiért az Ikarus 260-asok korabeli fülkéjét látom benne.
Fotó megosztása:
Az Urbino utastere kissé retrósan hat, ahhoz képest, hogy tesztkocsi, kissé minimálra sikerült.
Fotó megosztása:
Ez a negyedik generációs Solaris Urbino jelenleg a csehországi Ostravában van tesztüzemben, onnan hozták el el a kiállításra.
Fotó megosztása:
A magyar közönség először láthatta a vadonatúj Solaris Urbinót.
Fotó megosztása:
A ZF ezzel az elővárosi kivitelű Solaris Urbinóval demonstrálta az Ecolife váltóját.
Fotó megosztása:
A lengyel buszipar a Solaris mellett ezzel a Volvo 7900-as hibriddel is képviseltette magát.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: