A Mercedes-Benz wörthi CKD-üzeme fél évszázada foglalkozik az exportra szánt járművek főegységeinek és alkarészeinek szállításra történő előkészítésével. A completely knocked down (CKD), vagyis a teljesen szétszerelt járművek ily módon jutnak el Európán kívüli területekre. A teherautók főegységeit és alkatrészeit dobozokba, illetve konténerekbe rakva hajózzák el azokba az országokba, ahonnan megrendelés érkezett.
A CKD-központ olyan harmadik világba tartozó országokba exportál teherautókat, mint például Szaúd-Arábia, Malajzia, Oroszország, Brazília vagy Dél-Afrikai Köztársaság. Jelenleg az üzemben mintegy 450 dolgozó szorgoskodik nap mint nap az Actros, az Axor és Atego modellek dobozolásán. Sőt, emellett egyes speciális kialakítású Unimog és Zetros teherautó szállításra történő előkészítése is itt zajlik.
Az üzem 1966-ban kezdte meg működését évi 500 járművel, néhány évvel később pedig már 11 ezer teherautó összeszerelésre történő előkészítése zajlott itt. A CKD-központ 700 000 Mercedes-Benz teherautónyi alkatrészt küldött ki eddig a harmadik világ országaiba. 2015-ben 13 ezer járművet készítettek elő, ami kifejezetten jónak számít, ezért a Daimler úgy döntött, hogy hárommillió eurós beruházással 2018-ra továbbfejleszti az üzemet.