Különleges furgont állított ki a Hyundai a hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon. A dél-koreai gyártó a H350 típusú áruszállítójának üzemanyagcellás változatával lepte meg a látogatókat. A prototípust a hasonló kategóriájú elektromos járművek versenytársának szánják, ugyanis 175 liter összkapacitású hidrogéntartályai akár 4 perc alatt feltölthetőek.
A gyors feltöltés mellett a Hyundai viszonylag nagy, mintegy 422 kilométeres hatótávot kínál a H350-es üzemanyagcellás változatához. Az alternatív hajtáslánc ugyanakkor nem befolyásolja a furgon hasznos rakfelületét, ugyanis az még így is legalább öt Euro-raklap, vagy akár 14 személy szállítására alkalmas.
A jármű hajtáslánca az ix35-ből már ismerős lehet: főbb elemei közé tartozik a hidrogén tank, az üzemanyagcella, a magasfeszültségű akkumulátorcsomag, az inverter, valamint az elektromos motor. Az üzemanyagcellák működés közben a 700 baros magas nyomáson tárolt, 7 kg sűrített hidrogént protonokká és elektronokká bontják szét, ennek köszönhetően jön létre az elektromosság, melyet a 24 kW-os lítium-polimer akkumulátorok tárolnak el. Az inverter pedig váltóárammá alakítja mindezt, mely az elektromos motor működtetéséért felel. A null-emissziós erőforrás 136 lóerős teljesítmény leadására, valamint 150 km/órás végsebességre képes.
Az üzemanyagcellás technológiának köszönhetően a jármű lényegesen halkabb a dízelmotoros furgonoknál, ennek köszönhetően akár az éjszakai áruszállításra is alkalmas lehet. A H350 Fuel Cell Concept egyelőre még nem áll készen a sorozatgyártásra, azonban könnyen lehet, hogy a Hyundai rövid időn belül beemeli a kínálatba járművet.