B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Kanapészállítós teszt az új Toyota Proace furgonnal
1
/
35
A legrövidebb változat 4,6 méter hosszú
1
/
35
A legrövidebb változat 4,6 méter hosszú
2
/
35
Ez egy olyan Toyota, ami valójában Peugeot (vagy Citroën), ráadásul Franciaországban gyártják. Persze ettől még lehet jó – sőt, az is.
3
/
35
A Toyota-egyanpofát egész jól sikerült ráhúzni a PSA-furgonra
4
/
35
A tengelytáv 2925 mm a legrövidebb modellen
5
/
35
A hátsó sárvédő domborítása az egyetlen formai játék a kocsi hátán-oldalán
6
/
35
Jól bírja majd a városi strapát az egyszerű lökhárító és a sima lemezfelni
7
/
35
A menetjelző lámpa nem LED-es, de sebaj
8
/
35
Szinte szabályos négyzet a rakodónyílás
9
/
35
Egy háromszemélyes, masszív kanapé a raktérben
10
/
35
Sík padló, elegendő számú rögzítőfül a spanifernek
11
/
35
Egy kicsit kiállhatna jobban a padlóból a gyűrű,
12
/
35
A raktérvilágítás elegendő fényt ad
13
/
35
Hosszú, vékony cuccokat egész a tűzfalig előretolhatunk, így 3,3 méteres botok is elférnek a legrövidebb Proace-ben
14
/
35
A műszerfal is teljesen Peugeot, az emblémát leszámítva
15
/
35
Szép és jól leolvasható a műszeregység
16
/
35
Az 1000 km feletti hatótáv a 69 literes tankkal csak akkor jön össze, ha sztrádán nemigen megyünk 120 fölé
17
/
35
Egyszerű, de meglepően jól szól a rádió a bódéban
18
/
35
A középkonzol logikusan tagolt, gyorsan meg lehet tanulni, mi hol van
19
/
35
A félautomata klíma is jól vizsgázott, alig kell hozzányúlni
20
/
35
A kesztyűtartó lehetne tágasabb, egy A4-es mappa igazán beleférhetne
21
/
35
Jópofa helyen a pohártartó (a perspektíva csal, a palack nem zavarja a kilátást)
22
/
35
Hát ez kevés, az ötödik pályán nagyon rövid a motornak
23
/
35
Az alapáras tempomatért nagyon hálás lehet minden sofőr, aki alá Proace-t tesz a cége
24
/
35
Az ülés hosszú úton sem fárasztja a derekat, hátat
25
/
35
Igazából 2,5 személyes a Proace
26
/
35
Irdatlan zseb az ajtóban
27
/
35
Nyilván a tolvaj is itt keresi először a laptoptáskát, GPS-t, de azért jó, hogy van egy kis szem elöl rejtett zug az utasülés alatt
28
/
35
Jópofa a kifordítható, gumis felírótábla
29
/
35
Menet közben ne jegyzeteljünk!
30
/
35
Az 1,6-os PSA-HDI jó, a rövid ötös váltó nem jó a Proace-ben
31
/
35
A kulcsos tanksapka egy haszonjárműnél megbocsátható
32
/
35
AdBlue-val van meg az Euro 6
33
/
35
Hatalma üres tér a motor felett, az embernek fáj a szíve ennyi ki nem használt hely láttán
34
/
35
PSA-matrica a Toyotán
35
/
35
A független hátsó felfüggesztés jól sikerült, komfortos a Proace