Ezen a hétvégén mutatkoznak be a General Motors európai lerakatának furgonjaiból átépített tanulmányok, a Vivaro Race Van Concept és a Movano Race Van Concept.

Vivaro Race Van Concept

A 145 lovas, start-stopos dízelmotorral szerelt, körbe lemezes Vivaróra épülő, kisebbik tanulmányt mobil műhelyként álmodták meg, amely hétvégére gyorsan átalakítható egy pályanap vagy terepmotorozás kiszolgáló bázisává.

Versenyfurgonok az Opeltől 1

A vezető oldalán rögzített és kiszerelhető polcok, illetve munkaállomások találhatók, az utasoldalon felhajtható polcokra pakolhatunk – vagy helyükre beparkolhatjuk motorkerékpárunkat. Emellett üzemanyagkannák, abroncsok, versenyöltözet és rámpa is került a kocsiba, hiszen. Mivel pedig a versenyhétvége nem csak versenyzésből áll, kihajtható üléspad, mikrohullámú sütő, hűtőszekrény és egy 32 colos képátlójú okostévé is került a raktérbe. Az extra felszerelés összesen mintegy 220 kilót nyom, beleértve a biztonsági padlót.

Movano Race Van Concept

A nagyobb tengelytávú, emelt tetejű dobozos Movanóból megépített bázisállomás nem átalakítható, hanem kifejezetten versenycélokra szolgál. Munkapult, tárolórendszer, eltávolítható szerszámos ládák, lehajtható polcok segítik a rendezett tárolást és munkavégzést.

Movano Race Van Concept és Yamaha YZF-R1M

Movano Race Van Concept és Yamaha YZF-R1M

 

A Vivaróban megtalálható versenykészségek – rámpa, abroncsok, üzemanyag és a többi – itt is maradéktalanul megvannak, oldalt elősátor akasztható a kocsira. A kényelmi felszereltséget kézmosó egészíti ki, a TV 40 colos.

A motor az új 130 lóerős 2,4 CDTi blokk, a teljes felszerelés 240 kilogrammot dob az autó tömegén.