A német MAN megújult motorokkal szereli a közepes teherbírású TGL (felső kép) és TGM (alsó fotó) modelljeit. Az autóbusz- és teherautó-gyártónak egyes D08-as erőforrásoknál 103 kilogrammos könnyítést sikerült elérnie. A megújult motorok között négyhengeres és hathengeres változatok állnak rendelkezésre. Előbbit csak a TGL-hajtásához kínálja a gyártó.
A 4,6 literes, négyhengeres erőforrások között 160, 190 és 220 lóerős változatok találhatók, melyek sorrendben 800, 750 és 850 newtonméteres maximális nyomatékkal rendelkeznek. A 6,9 literes, hathengeres D08-as erőforrások a TGL-hez is rendelhetők, amellett a TGM belépő motorjainak is tekinthetők. Ezen a palettán 250, 290 és 320 lóerős változatok kaptak helyet, melyek sorrendben 1050, 1150 és 1250 newtonméteres maximális nyomatékkal rendelkeznek.
Immáron valamennyi D08-as erőforrás rendelkezik az SCR (szelektív katalitikus redukció) rendszerrel, mely 3-5 százalékkal kisebb üzemanyag-felhasználást tesz lehetővé az üzemeltetők számára. Ezen erőforrások adott esetben már nemcsak gázolajjal, hanem szintetikus biodízellel is működtethetők. További előnyük, hogy hosszabb olajcsere-periódussal rendelkeznek az elődökhöz képest, hiszen – a jármű igénybevételétől függően – az akár 80 ezer kilométerenkénti intervallum sem elképzelhetetlen ezeknél az erőforrásoknál.
A megújult motorcsalád továbbfejlesztett sebességváltókat is kapott. Emellett a 6 és a 12 sebességes TipMatic sebességváltóhoz az Idle Speed Driving, vagyis az üresjáratban történő haladási funkció is rendelkezésre áll. Ilyenkor a jármű kis sebességen tud haladni, zárt kuplunggal, így az nem kopik, melynek köszönhetően élettartama is nagyobb lehet.