Ma már szinte semmin nem lepődünk meg az autóiparban. Létezik az elsőkerék-hajtású BMW, a prémium platós Mercedesek, a terepjáró Porschék és a dízel Jaguarok is köztünk járnak nem kevés ideje. A legtöbb márka igyekszik több lábon állni és minden piaci rést kitölteni. Erre adnak remek lehetőséget a haszongépjárművek, ezen a területen még bőven vannak kiaknázatlan lehetőségek – ezt illusztrálta Nyikita Akszjonov kilenc képpel:
Bugatti Chiron-orral valószínűleg ez lenne a világ leggyorsabb kisteherautója
Bugatti Chiron-orral valószínűleg ez lenne a világ leggyorsabb kisteherautója
Fotó megosztása:
Furcsán nyomott lett az Audi-arc ezen a dobozon
Furcsán nyomott lett az Audi-arc ezen a dobozon
Fotó megosztása:
Orbitális méretű orsó-maszk kell egy Lexus furgonra
Orbitális méretű orsó-maszk kell egy Lexus furgonra
Fotó megosztása:
Ráműtötte az Infiniti arcát
Ráműtötte az Infiniti arcát
Fotó megosztása:
Ducato QV az Alfa Romeótól 510 lóerővel
Ducato QV az Alfa Romeótól 510 lóerővel
Fotó megosztása:
Reméljük, hogy soha nem jut el ide a Porsche
Reméljük, hogy soha nem jut el ide a Porsche
Fotó megosztása:
Kifejezetten kívánatos a Škoda-elemekkel feldobott platós
Kifejezetten kívánatos a Škoda-elemekkel feldobott platós
Fotó megosztása:
Összkerékhajtás és boxermotor egy kisteherben?
Összkerékhajtás és boxermotor egy kisteherben?
Fotó megosztása:
Villanyos furgon a jövő BMW-inek ábrázatával
Villanyos furgon a jövő BMW-inek ábrázatával
Fotó megosztása:
Villanyos furgon a jövő BMW-inek ábrázatával
Összkerék-hajtás és boxermotor egy kisteherben?
Kifejezetten kívánatos a Skoda elemekkel feldobott platós
Reméljük, hogy soha nem jut el ide a Porsche
Ducato QV az Alfa Romeótól 510 lóerővel
Ráműtötte az Infiniti arcát
Orbitális méretű orsó-maszk kell egy Lexus furgonra
Furcsán nyomott lett az Audi arc ezen a dobozon