2017-ben a Renault Trucks összesen 49.930 darab teherautót adott el. Ennek a mennyiségnek nagyobb része, 26.635 darab Európában talált gazdára, míg a francia, azaz az otthoni piacon legalább 21.409 járművet értékesítettek. Az európai piacokon a Renault Trucks 7,7 százalékos növekedést produkált a hat tonna feletti kategóriában. A közepes teherbírású járművek piacán ugyanakkor -1,8 százalékos csökkenést volt kénytelen elszenvedni. Ez elsősorban a Renault D Cab 2m modellváltozathoz köthető visszahívásnak köszönhető.

A nehéz kategóriás haszonjárművek európai piacán négyévnyi növekedést követően újra recesszió állt be. Ennek ellenére a francia gyártó növekedést tudott elérni ebben a szegmensben, megelőzve ezzel a nagyobb vetélytársakat a fontosabb európai piacokon. A Renault Trucks a nehéz kategóriás járművek terén +0,6 százalékos növekedést produkált, ezzel mintegy 8,7 százalékos piaci részesedésre tett szert.

Európán kívül leginkább a Közel-Keleten és Afrikában volt kereslet a Renault Trucks gyártmányai iránt. Tavaly ugyanis összesen 4886 darab járművet adtak el Európán kívül, ami ugyanakkor 4 százalékos csökkenésnek felel meg az előző évi eredményekhez képest. A gyártó a csökkenés okát az Algériában bevezetett importkvótában látja. Érdekes módon ugyanakkor Törökországban rendkívül izmos, mintegy 40 százalékos növekedést értek el a franciák 2017-ben. Mindez a négy új török szerviz- és értékesítőpontnak is köszönhető.

A Renault Trucks ugyanakkor tavaly leporolta az együttműködését az iráni Arya Diesel Motorral, melynek köszönhetően újra beindulhat a nehéz teherbírású nyerges vontatók és építőipari alkalmazásokra szánt teherautók importja, valamint a T modellek helyi összeszerelése. Emellett a jövőben Chile is az egyik fontos piac lehet a francia vállalat számára, ugyanis tavaly megkezdődött a Renault nehéz teherbírású modelljeinek forgalmazása a dél-amerikai országban.