Az amerikai gyártó legkisebb európai haszonjárműve a megújult Fiesta alapjaira épül. A háromajtós járműben 1 köbméternyi rakomány fér el, hasznos teherbírása eléri az 500 kilogrammot. Motorkínálatában 1,1 literes, háromhengeres, 85 lóerős benzines erőforrás, valamint egy 1,0 literes, 125 lóerős EcoBoost blokk, továbbá egy 1,5 literes TDCi dízelmotor kapott helyet, mely 85 vagy 120 lóerős teljesítménnyel rendelhető.
Opcióként a Fiesta Vanben is megjelenik a 8 colos színes érintőképernyővel szerelt SYNC 3 multimédiás rendszer, mely nemcsak Apple, hanem immáron Android rendszerekkel is képes kommunikálni. Az AppLink segítségével pedig a Waze alkalmazás is letölthető a rendszerbe.
Az elérhető vezetésbiztonsági rendszerek között találjuk az ütközésre figyelmeztető vészféket, az adaptív sebességtartó automatikát, valamint a holttérfigyelő rendszert. Az aktív parkolóasszisztens pedig keresztirányú forgalomfigyeléssel egészült ki, a közlekedési táblafelismerő asszisztens pedig segíthet elkerülni a közlekedési bírságokat.
Ford Pass Connect
Birminghamben egy Fiestában és egy Transit Customban mutatták be a Ford Pass Connectet, mely lényegében egy fedélzetimodem-technológia. A fejlesztésnek köszönhetően a felhasználók wifi hotspottá alakíthatják autóikat, amihez akár 10 eszközt is csatlakoztathatnak. A rendszer okostelefonos alkalmazással társítva több hasznos funkcióval bír: emlékezteti a sofőrt, ha túl régi a motorolaj, továbbá kijelzi az aktuális üzemanyagszintet és a gumiabroncsok nyomását. Az alkalmazással az ajtó nyitható és zárható.
Speciális Transit és Ranger
A szigetországban rendezett szakkiállításon bemutatkozott egy plug-in-hibrid Transit Custom is, mely legfeljebb 50 kilométert képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban. Ilyen és ehhez hasonló Transitokat tesztelnek jelenleg Angliában, de a modellváltozat sorozatgyártása már 2019-ben elindulhat.
A Ford bemutatott egy Wildtrak X felszereltségű Rangert is. A modellváltozat megjelenését a metálfényezés, a fekete hűtőrács, a bukócső, a tetősín, az oldalsó fellépő, a könnyűfém keréktárcsa és a Wildtrak matricázás határozza meg. Duplakabinos kivitelben készül, hajtásáról 3,2 literes, 200 lóerős TDCI dízelmotor gondoskodik, amihez hatfokozatú automata sebességváltó csatlakozik. A 4×4-es hajtású pick-up már rendelhető, az első példányok augusztusban jelennek meg a kereskedésekben.