Az alvázra az Inter Traction Electrics (ITE) fog M3/II-es kategóriájú, alacsony belépésű, elővárosi buszt karosszálni. Az új modellben a német gyártó 260 kW-os, 1400 newtonméteres, Euro VI-os károsanyag-kibocsátású dízelmotorja dolgozik, melyhez ZF hatfokozatú automata váltó csatlakozik. Az ITE tavaly bemutatott Reform 500LE típusú buszához képest ezt a járművet nagyobb, 295/80-as gumiabroncsokkal látják el az erősebb váz és motor miatt.
A részben alacsony padlós, alacsony belépésű (LE), elővárosi autóbusz a Reform 500LE vonalvezetését fogja követni, így formaterve is hasonló lesz. Az új modell azonban 500 milliméterrel hosszabb lesz a másik prototípusnál, ezért hosszúsága eléri a 12 490 millimétert.
Az új autóbusz hajtáslánca már tartalmazza a Mercedes-Benz megszokott menetstabilizációs és vezetésbiztonsági rendszereit. A járműhöz emellett elérhetőek lesznek az ITK Holding Zrt. által fejlesztett távoli fedélzeti diagnosztikai és kontroll eszközök, amelyek üzemelési, működési adatokat szolgáltatva teszik lehetővé az autóbuszok távoli ellenőrzését. Az autóbuszok sorozatgyártása rövidesen megindulhat Debrecenben a társaság közleménye szerint.