Kezdjük a rossz hírrel: az MS-RT manufaktúra nem nyúl hozzá a motorhoz, sőt, csupán egyféle erőforrással készíti autóját – értelemszerűen a típushoz kérhető legnagyobb, 170 lóerős dízelmotorra esett a választásuk, a váltó lehet hatos kézi vagy automata. A felépítmény terén a teljes paletta a kedves vevő rendelkezésére áll, 2-6 üléses kialakítással, kétféle tengelytávval, felfelé nyíló vagy szárnyas hátsó ajtóval.

Dobozos adrenalinszállító 1

Az MS-RT Ford Transit Custom tehát kizárólag optikájában tér el a gyári furgontól, abban viszont alaposan.

Lecserélik az első lökhárítót és hűtőmaszkot, kerékívtoldatokat szerelnek fel, hátul diffúzor és légterelő zárja a képet. Szintén egyedi az ikerkipufogó, valamint a 18 colos, sötétszürke OZ Racing könnyűfém tárcsák. A futóműtuning kimerült az ültetett Eibach rugóstagok beépítésében – arra persze ügyeltek, hogy a Transit megőrizze szállítókapacitását.

Dobozos adrenalinszállító 47

Az utastérben Nappa bőr és szarvasbőr üléskárpitozás, szénszálas betétekkel megvadított kormánykerék, valamint MS-RT emblémás műszerek várnak.

A felszereltség magas: SYNC3 infotainment, kétoldali tolóajtó, 230 voltos inverter, tolatóradar és -kamera, ülésfűtés és xenon fényszórók férnek bele a 33 ezer fontnál (kb. 11,7 millió Ft) induló árba.

Dobozos adrenalinszállító 48