1976-ban gördült ki az Ikarus-gyárból ez a 280-as csuklós. 1982-ben megkapta a BZ-98-13-as rendszámot, majd ezt AAT-310-esre cserélték. 1990-ben teljes felújításon esett át.
1976-ban gördült ki az Ikarus-gyárból ez a 280-as csuklós. 1982-ben megkapta a BZ-98-13-as rendszámot, majd ezt AAT-310-esre cserélték. 1990-ben teljes felújításon esett át.
Fotó megosztása:
A gyűjtők számára ez igaz ritkaság, hiszen utasterében minden eredeti. Az AAT-310-es rendszámú busz Szombathelyen és Tapolcán is közlekedett.
A gyűjtők számára ez igaz ritkaság, hiszen utasterében minden eredeti. Az AAT-310-es rendszámú busz Szombathelyen és Tapolcán is közlekedett.
Fotó megosztása:
A néhai AAT-310-es rendszámú Ikarus 280-as még egyenes műszerfallal jött ki a gyárból.
A néhai AAT-310-es rendszámú Ikarus 280-as még egyenes műszerfallal jött ki a gyárból.
Fotó megosztása:
A Csirketelep fenegyereke, Béke Tóni érkezik Tapolcára Ikarus 260-asával.
A Csirketelep fenegyereke, Béke Tóni érkezik Tapolcára Ikarus 260-asával.
Fotó megosztása:
A Rákoskeresztúri Üzemegység Ikarus 412-ese, melyet Olaszországból mentettek meg.
A Rákoskeresztúri Üzemegység Ikarus 412-ese, melyet Olaszországból mentettek meg.
Fotó megosztása:
Az első évben szűkösnek bizonyult a helyválasztás, ezért idén a város központjában,
a Tavas-barlangnál, a Köztársaság téren került megrendezésre a találkozó, Tapolcán.
Az első évben szűkösnek bizonyult a helyválasztás, ezért idén a város központjában,
a Tavas-barlangnál, a Köztársaság téren került megrendezésre a találkozó, Tapolcán.
Fotó megosztása:
A rendezvény 2016-ban indult útjára, azzal a céllal, hogy egyrészt a nyugati országrészben is legyen
egy a magyar buszgyártás termékeit bemutató rendezvény, másrészről a páratlan években
Németországban megrendezett Ikarus találkozók páros években itthon megtartott testvér rendezvényévé váljon.
A rendezvény 2016-ban indult útjára, azzal a céllal, hogy egyrészt a nyugati országrészben is legyen
egy a magyar buszgyártás termékeit bemutató rendezvény, másrészről a páratlan években
Németországban megrendezett Ikarus találkozók páros években itthon megtartott testvér rendezvényévé váljon.
Fotó megosztása:
Eredetileg az Alba Volán színeiben állt forgalomba ez az Ikarus C56.22 V1. Ma már átfestve a KNyKK színeiben szállítja az utasokat.
Eredetileg az Alba Volán színeiben állt forgalomba ez az Ikarus C56.22 V1. Ma már átfestve a KNyKK színeiben szállítja az utasokat.
Fotó megosztása:
A KNyKK Ikarus C56.22 V1 típusú buszának utastere olyan jó állapotban van, hogy simán letagadhatna egy tízest.
A KNyKK Ikarus C56.22 V1 típusú buszának utastere olyan jó állapotban van, hogy simán letagadhatna egy tízest.
Fotó megosztása:
A képen a HMW-919-es Ikarus E94.04 látható, melyet eredetileg a Gemenc Volán vásárolt. Az autóbusz azért különleges, mert 2001-ben ez volt a 500. legyártott Ikarus EAG E95-ös.
A képen a HMW-919-es Ikarus E94.04 látható, melyet eredetileg a Gemenc Volán vásárolt. Az autóbusz azért különleges, mert 2001-ben ez volt a 500. legyártott Ikarus EAG E95-ös.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 415-ös Kecskemét környékén szolgált korábban, néhány hónap múlva leselejtezik.
Ez az Ikarus 415-ös Kecskemét környékén szolgált korábban, néhány hónap múlva leselejtezik.
Fotó megosztása:
Utastere patika állapotban van.
Utastere patika állapotban van.
Fotó megosztása:
Rendkívül népszerű volt a nosztalgia buszok körjárata, melyekre előre megváltott menetjegyekkel lehetett felszállni. A képen egy Ikarus 55-ös látható. Rajta kívül még 9 további autóbuszra lehetett felszállni.
Rendkívül népszerű volt a nosztalgia buszok körjárata, melyekre előre megváltott menetjegyekkel lehetett felszállni. A képen egy Ikarus 55-ös látható. Rajta kívül még 9 további autóbuszra lehetett felszállni.
Fotó megosztása:
A BKV-színeiben mutatkozó Ikarus 620-as rendszeresen feltűnik a hazai buszos rendezvényeken.
A BKV-színeiben mutatkozó Ikarus 620-as rendszeresen feltűnik a hazai buszos rendezvényeken.
Fotó megosztása:
Egy gyönyörűen felújított Ikarus 31-es.
Egy gyönyörűen felújított Ikarus 31-es.
Fotó megosztása:
A Volánbusz felújított Ikarus 55-öse szépségdíjat érdemelne.
A Volánbusz felújított Ikarus 55-öse szépségdíjat érdemelne.
Fotó megosztása:
Ez a német rendszámú Ikarus 55-ös is ellátogatott a rendezvényre.
Ez a német rendszámú Ikarus 55-ös is ellátogatott a rendezvényre.
Fotó megosztása:
Egy partibusz is részt vett a tapolcai találkozón.
Egy partibusz is részt vett a tapolcai találkozón.
Fotó megosztása:
A rendőrség Ikarus 396.27 típusú busza is kiváló állapotban van, de egy-egy helyen azért látni beázást az utastérben.
A rendőrség Ikarus 396.27 típusú busza is kiváló állapotban van, de egy-egy helyen azért látni beázást az utastérben.
Fotó megosztása:
A rendőrség Csepel-alvázas Ikarus 396-osa.
A rendőrség Csepel-alvázas Ikarus 396-osa.
Fotó megosztása:
A rendezvény időtartama alatt 3 darab Ikarus 280-as vitte az utasokat a tapolcai vasútállomás és a program helyszíne között.
A rendezvény időtartama alatt 3 darab Ikarus 280-as vitte az utasokat a tapolcai vasútállomás és a program helyszíne között.
Fotó megosztása:
A találkozóra nagyon sok német rendszámú autóbusz tulajdonosa is ellátogatott.
A találkozóra nagyon sok német rendszámú autóbusz tulajdonosa is ellátogatott.
Fotó megosztása:
Egy Ikarus 553-as is részt vett az eseményen. A modellt a csehekkel közösen fejlesztette a magyar gyártó.
Egy Ikarus 553-as is részt vett az eseményen. A modellt a csehekkel közösen fejlesztette a magyar gyártó.
Fotó megosztása:
Igazi ritkaság ez az Ikarus 545-ös, melyet ZiL fenékvázra gyártottak. Hajtásáról 185 lóerős motor gondoskodik.
Igazi ritkaság ez az Ikarus 545-ös, melyet ZiL fenékvázra gyártottak. Hajtásáról 185 lóerős motor gondoskodik.
Fotó megosztása: