A kínálat legkisebb tagja a Renault Master Z.E., mely mindössze 3,1 tonnás össztömeggel rendelkezik. Hajtásáról 57 kW-os elektromos motor gondoskodik, mely 225 newtonméteres nyomaték leadására képes. A jármű hajtásához szükséges villamos energiát 33 kWh teljesítményű lítiumionos akkumulátorcsomag tárolja el.
A NEDC-ciklus szerint egy feltöltéssel 200 kilométeres hatótáv áll rendelkezésre, de a valós üzemeltetési értékek szerint 120 kilométert tud megtenni teljesen feltöltve. A töltés pedig hat órát vehet igénybe, így a Master Z.E. leginkább a belvárosi, áruterítő fuvarokra lehet alkalmas. A modell szeptemberben mutatkozik be a nagyközönség előtt. Értékesítése várhatóan hatféle – négy zárt áruszállítós és két fülkés – változatban indulhat el hamarosan.
A kínálatban a következő szintet a 16 tonnás össztömegű D Z.E. képviseli, melyet szintén városi áruterítésre terveztek. A nullemissziós jármű 185 kW teljesítményű elektromos motorral fog készülni, mely 425 newtonméteres nyomaték leadására képes. Az üzemeltető igényeinek megfelelően akkumulátorcsomagjának teljesítménye 200-300 kWh között lehet. Egy feltöltéssel 300 kilométert tud megtenni, ami a felhasználási terület szempontjából ideális. A dobozos, illetve hűtős kivitelben megrendelhető változat 4,4 és 5,3 méteres tengelytávolságban érhető el.
A kínálat csúcsát jelenleg a 26 tonna össztömegű, hulladékgyűjtésre tervezett akkumulátortechnológiás Renault teherautó képviseli, melynek hajtásáról 370 kW teljesítményű elektromotor gondoskodik. Az egység tekintélyes, 850 newtonméteres nyomaték leadására képes. A D Wide Z.E típusjelölést viselő hulladékgyűjtő teherautó akksicsomagjának teljesítménye 200 kWh és egy feltöltéssel 200 kilométert tud meg tenni. Mivel a szemétszállítás gyakori megállásokkal jár, így az elektromos hajtás kiemelten gazdaságos lehet az üzemeltetés szempontjából a rekuperáció miatt.
Mivel hajtásláncuk azonos elemeken osztozkodik, ezért mindkét modell tölthető lesz DC-gyorstöltővel. A töltés így két órát vesz igénybe 150 kW-os, CSS-csatlakozóval. Természetesen a lassú AC-töltés is rendelkezésre áll, mely a 300 kWh-s akkumulátorcsomag esetén 380 V-os, ipari árammal 12 órát vesz igénybe. Mindkét modellt a Renault Trucks normandiai, blainville-sur-orne-i üzemében fogják gyártani 2019 második felétől.