A Black Hawk névre keresztelt munka stílusosan fekete, piros betétekkel tarkítva.
A Black Hawk névre keresztelt munka stílusosan fekete, piros betétekkel tarkítva.
Fotó megosztása:
Az átalakítás meglehetősen drága: az alapot adó 105 lóerős, 2,5 literes dízelmotorral szerelt, kéziváltós, felezős csúcsverzió 925 ezer rúpiába, azaz 3,7 millió forintba kerül, erre még 499 ezret (2 millió Ft) kell rátennie a potenciális vevőknek.
Az átalakítás meglehetősen drága: az alapot adó 105 lóerős, 2,5 literes dízelmotorral szerelt, kéziváltós, felezős csúcsverzió 925 ezer rúpiába, azaz 3,7 millió forintba kerül, erre még 499 ezret (2 millió Ft) kell rátennie a potenciális vevőknek.
Fotó megosztása:
Még a terepabroncsokba bújtatott alufelniket is piros-fekete kombóban tálalták.
Még a terepabroncsokba bújtatott alufelniket is piros-fekete kombóban tálalták.
Fotó megosztása:
A gyári vászontetőt lebontották, helyette keménytetőt építettek a beltér fölé, és mivel a hátsó ülések amúgy is szükségmegoldások voltak, kidobták azokat.
A gyári vászontetőt lebontották, helyette keménytetőt építettek a beltér fölé, és mivel a hátsó ülések amúgy is szükségmegoldások voltak, kidobták azokat.
Fotó megosztása:
Teljesen egyedi a hűtőmaszk, a fényszórókat és az irányjelzőket LED-es egységekre cserélték, piros vonószemeket szereltek fel, a változatlanul hagyott motorba snorkel szállítja a levegőt.
Teljesen egyedi a hűtőmaszk, a fényszórókat és az irányjelzőket LED-es egységekre cserélték, piros vonószemeket szereltek fel, a változatlanul hagyott motorba snorkel szállítja a levegőt.
Fotó megosztása:
Helyettük steppelt bőrbe vont padló várja a nem túl nehéz, nem túl éles sarkú csomagokat. Ennél is különlegesebb a tetőkárpitba süllyesztett, Y alakú világítás.
Helyettük steppelt bőrbe vont padló várja a nem túl nehéz, nem túl éles sarkú csomagokat. Ennél is különlegesebb a tetőkárpitba süllyesztett, Y alakú világítás.
Fotó megosztása:
Teljesen egyedi a hűtőmaszk, a fényszórókat és az irányjelzőket LED-es egységekre cserélték, piros vonószemeket szereltek fel, a változatlanul hagyott motorba snorkel szállítja a levegőt.
Még a terepabroncsokba bújtatott alufelniket is piros-fekete kombóban tálalták.
A gyári vászontetőt lebontották, helyette keménytetőt építettek a beltér fölé, és mivel a hátsó ülések amúgy is szükségmegoldások voltak, kidobták azokat.
Helyettük steppelt bőrbe vont padló várja a nem túl nehéz, nem túl éles sarkú csomagokat. Ennél is különlegesebb a tetőkárpitba süllyesztett, Y alakú világítás.
Az átalakítás meglehetősen drága: az alapot adó 105 lóerős, 2,5 literes dízelmotorral szerelt, kéziváltós, felezős csúcsverzió 925 ezer rúpiába, azaz 3,7 millió forintba kerül, erre még 499 ezret (2 millió Ft) kell rátennie a vevőknek.