Tegnap lezajlott a XI. Ikarus, Csepel, Rába és veteránjármű találkozó az M3-as autópályától nem messze található Folyás-faluban. A rendezvénynek a festői szépségű Templom-tavakat körbeölelő terület adott otthon. (Itt egy második világháború templomrom is található, innen ered az elnevezés is.) A koros old- és youngtimereket bárki megnézhette 1400 forintos belépő megváltása ellenében. A délutáni felvonuláson pedig akár utazni is lehetett az autóbuszokkal. A rendezvényről készült képgalériánk az alábbi képre kattintva tekinthető meg.
Az eseményen tiszteletét tette ez az Ikarus 55-ös is.
Fotó megosztása:
IFA W50LA gépjárműfecskendő
Fotó megosztása:
A Rába Tü-3as vízszállítója, mely Üllőről érkezett a rendezvényre.
Fotó megosztása:
A '60 -as években az Ikarus tűzoltóautó formaterve nagyon újszerűnek hatott. Ennek ellenére nem sok készült belőle. Érdekesség, hogy legénységi ülőalkalmatosságok még fából voltak.
Fotó megosztása:
Béke Tóni tuningolt Ikarus 260-asa, mely ezúttal egy kisebb modellkiállításnak adott helyet.
Fotó megosztása:
Ez a Csepel D-344-es rendkívül igényes felújítást kapott Faragó Imre, kunhegyesi tulajdonos kezei között. A jármű 43 évet szolgált a magyar hadseregben.
Fotó megosztása:
A lengyel járműgyártást a Żuk A-07-es teherautók képviselték.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 280-as rendkívül jó állapotban őrződött meg.
Fotó megosztása:
Ez az Ikarus 546-os Renault-alvázra készült, ennek megfelelően nem is csoda, hogy egy 106 lóerős Renault-motor dolgozik benne.
Fotó megosztása:
Az Ikarus E13-as vezetőtere.
Fotó megosztása:
Az egykori Hajdú Volán 1999-ben szerezte meg ezt az Ikarus 311-est, majd 2003 nyarára teljesen felújította. 1984-ig több mint másfél millió került bele.
Fotó megosztása:
Béke Tóni korhűen felújított Rába versenykamionja.
Fotó megosztása:
Ez a Csepel D710-es gépjárműfecskendő rendszeres szereplője a buszfesztiváloknak. Nem véletlenül, hiszen fülkéjét az Ikarus gyártotta.
Fotó megosztása:
A nosztalgia buszok közösségének legújabb tagja ez a szépen felújított Ikarus 250-es, mely a 200-as család főkonstruktőre, a nemrég elhunyt Finta Lászlónak állított emléket.
Fotó megosztása:
A old- és youngtimer autók között sokan voltak kíváncsiak erre a Wartburg 311-esre.
Fotó megosztása:
A Volga GAZ-24-es modellt (később M24-est) 1967-ben leplezték le. Egy időben V8-as motorral is szerelték.
Fotó megosztása:
Igazi ritkaság ez Chevrolet Mikadó pick-up.
Fotó megosztása:
Ahogy régen, úgy a rendezvény ideje alatt is csak a kiváltságosok ülhettek ebben a Csajkában ( GAZ-13)
Fotó megosztása:
Egész jó pofa megoldás egy magántulajdonostól ez a 2 az egyben Wartburg.
Fotó megosztása:
Ez a Warszawa 201-es 1960-ban hagyta el a gyárkaput. Üzemanyag-fogyasztása mindössze 11 l/100 km
Fotó megosztása:
A Scania-alvázra épült Ikarus E94-es belső tere.
Fotó megosztása:
A győri harmonika-ajtós Ikarus 280-as belső tere.
Fotó megosztása:
KITT is ellátogatott a rendezvényre.
Fotó megosztása:
DAF-fülkés Rába teherautók.
Fotó megosztása:
A mustra egyik legszebb autóbusza volt ez az Ikarus 256-os.
Fotó megosztása:
Volán-sárga Ikarus 280-as. Életének nagy részét Nyíregyházán töltötte.
Fotó megosztása:
Eladósorba került ez az 1999-ben gyártott, Skandináviából visszavásárolt Scania alvázas Ikarus E94-es.
Fotó megosztása:
A harmonika ajtós Ikarus 260-assal sokan akartak utazni az eseményen.
Fotó megosztása:
Szó szerint mindenféle jármű részt vett az eseményen.
Fotó megosztása:
Egy hűtőkocsis Rába
Fotó megosztása:
A Rába-vízszállító vezetőülésében
Fotó megosztása:
A ZiL-130-as mögött látható valami a templomromból
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: