Ez, a 2018-ban feltalálói díjjal kitüntetett technológia lehetővé teszi, hogy a gumiabroncs egész élettartama alatt meggyőző tapadást nyújtson. Mindez az önregeneráló gumiblokkoknak köszönhető, melynek eredményeképpen a fékhatás egészen addig kitűnő marad, míg az abroncs futófelülete minimum mélységűre nem kopik. Valahogy úgy, ahogy ebben a videóban is látható:
Az önregeneráló futófelületi kiképzést egy 21. századi megoldás tette lehetővé. A 295/80 R22.5 méretű Michelin X Coach Z gumiabroncsokat ugyanis már olyan vulkanizáló formával gyártják, melyet eredetileg 3D-nyomtatóval készítettek el. A gyártó szerint az abroncs gyakorlatilag egész évben használható a mellső és a hátsó tengelyen. A Michelin X Coach Z ugyanis megkapta a 3PMSF jelölést, ami azt igazolja, hogy a télies időben történő közlekedésre is alkalmas.
Ez nyilván vonzó lehet az üzemeltetőknek, hiszen a buszos szegmensben fontos szempont a maximális üzemidő és járműkihasználtság, valamint a kedvező üzemeltetési körülmények. Európában jelenleg évente 400 ezer buszabroncsot adnak el. Az értékesítési volumen kétharmadát új abroncsok adják, a maradékot pedig újrafutózott példányok.
Bár több gyártó kínál kifejezetten buszokra szánt téli gumiabroncsokat, Európa a kérdésben még jobban megosztott, mint mondjuk a személyautók esetében. A kontinensen Ausztriában, Luxemburgban, Oroszországban és Törökországban kötelező autóbuszokra a téli gumiabroncs. Azonban ezekben az országokban eltérő a szabályozás arra vonatkozóan, hogy az összes, vagy valamennyi hajtott tengelyre fel kell-e szerelni az évszaknak megfelelő gumiabroncsokat. A fenti országok továbbá abban sem egységesek, hogy mely kategóriájú autóbuszokra kell felszereltetni a téli gumiabroncsokat.