Az Isuzu Ecobus ritka látványnak számít Közép-Európában, mivel elsősorban a harmadik világbeli országok számára gyártják. A gyári honlap szerint a sorozatgyártásban készülő változat motorja jelenleg csak az Euro II-es normákat teljesíti. A varsói Busexpón mégis lehetett látni egy vadonatúj darabot belőle, a VBI Group színeiben. A holland tulajdonú, de lengyel leányvállalattal is rendelkező buszforgalmazónak és gyártónak ez lett az egyik bemutató busza. Bár elsősorban üzleti célokra készült, mégis olyan hangulata van, mint egy lakóbusznak.

Hangulatos lounge rész a jármű közepén.
A VIP tárgyalóbusszá átalakított Ecobus egészen szerény méretekkel rendelkezik, hiszen mindössze 7 méter hosszú és 2,2 méter széles. Hajtásáról a mellső tengelynél található erőforrás gondoskodik, amelyhez szerelés esetén az utastérből is hozzá lehet férni. A motornak nem túl nagy, mindössze 8 tonnás össztömeget kell megmozgatnia. Ez tételesen 27 főt és némi csomagot jelent.
A csomagtér a mellső és a hátsó tengely között, a padló alatt kapott helyet, de van egy nagyobb csomagtartó a jármű hátsó traktusában is. Másfajta kialakításban viszont akár 35 fő is utazhat rajta, ami már egyenesen hajmeresztően hangzik. Főleg úgy, hogy a légkondi opcionális, ahogy az ABS is a gyári prospektus szerint.

Kevés utasnak van hely a fedélzeten, de ők dőzsölhetnek.
A VIP Ecobus utastere egészen más dimenziót képvisel a gyári változatokhoz képest. Mindössze 10 ülés található a fedélzetén, azonban azok egytől-egyig kényelmes, széles fejtámlával és háttámlával ellátott turistabuszos székek, amelyek akár hosszabb utazásokra is alkalmasak. A sofőr ülése viszont inkább egy, a KGST-autógyártást idéző egyszerű darabnak tűnik. Viszont egy komolyabb ülés valószínűleg nagyobb átalakítást igényelt volna az utastérben. A belső teret ennek ellenére igyekeztek minden téren komfortossá tenni. Az egymással szembefordított üléspárok közé kis büféasztalokat építettek, a hátsó traktusban pedig kisebb konyhát alakítottak ki, amelyet széles pulttal és mosogatótállal is felszereltek.

A kávéfőzéshez segítség is akad a képen látható lengyel lány személyében.

A sofőr már nem VIP ezen a buszon.
A szakemberek a belső megjelenésre is nagy gondot fordítottak. A padló fahatású burkolatot kapott, az oldalfalakat, a plafont, illetve a műszerfal egy részét narancssárga kárpittal vonták be. Összességében tehát sikerült egy stílusos VIP-buszt varázsolni abból a járműből, amelyet alapvetően leginkább a puritán megjelenés és az egyszerű technika jellemez. Így a fedélzetén bárki elkortyolhat egy jó erős feketét, néhány jóbarát társaságában.