Mindössze tíz darab készül az Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 Safir típusjelzésű expedíciós pickupból.
Mindössze tíz darab készül az Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 Safir típusjelzésű expedíciós pickupból.
Fotó megosztása:
Ahogy a nevéből sejthető, az alapját az Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 Double Cab adja; ezt ezüst színű bukókerettel, alumínium kartervédővel és ezüstszínű platófedéllel egészítették ki.
Ahogy a nevéből sejthető, az alapját az Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 Double Cab adja; ezt ezüst színű bukókerettel, alumínium kartervédővel és ezüstszínű platófedéllel egészítették ki.
Fotó megosztása:
A lökhárítón, illetve a tetősínekre erősítve egy-egy szet LED terepfényszórót találunk. A képet 17 x 10-es offroad felnik teszik teljessé.
A lökhárítón, illetve a tetősínekre erősítve egy-egy szet LED terepfényszórót találunk. A képet 17 x 10-es offroad felnik teszik teljessé.
Fotó megosztása:
Az utastérben egyedi, zafírkék bőrkárpitozással találkozunk, az audiorendszer 9 colos érintőképernyőt, 9 hangszórót és HDMI csatlakozót kapott, a kesztyűtartóban vezeték nélküli mobiltöltő aljzatot helyeztek el. Az első lökhárítóra szerelt kamera kiküszöböli az elülső holtteret.
Az utastérben egyedi, zafírkék bőrkárpitozással találkozunk, az audiorendszer 9 colos érintőképernyőt, 9 hangszórót és HDMI csatlakozót kapott, a kesztyűtartóban vezeték nélküli mobiltöltő aljzatot helyeztek el. Az első lökhárítóra szerelt kamera kiküszöböli az elülső holtteret.
Fotó megosztása:
Ahogy a nevéből sejthető, az alapját az Isuzu D-Max Arctic Trucks AT35 Double Cab adja; ezt ezüst színű bukókerettel, alumínium kartervédővel és ezüstszínű platófedéllel egészítették ki.
A lökhárítón, illetve a tetősínekre erősítve egy-egy szet LED terepfényszórót találunk. A képet 17 x 10-es offroad felnik teszik teljessé.
Az utastérben egyedi, zafírkék bőrkárpitozással találkozunk, az audiorendszer 9 colos érintőképernyőt, 9 hangszórót és HDMI csatlakozót kapott, a kesztyűtartóban vezeték nélküli mobiltöltő aljzatot helyeztek el. Az első lökhárítóra szerelt kamera kiküszöböli az elülső holtteret.
Jóval egyszerűbb, de harmadával olcsóbb is az Isuzu D-Max XTR.
Jóval egyszerűbb, de harmadával olcsóbb is az Isuzu D-Max XTR.
Fotó megosztása:
Az Arctic Trucks széria alá pozícionált XTR egyedi felfüggesztést kapott, szabad hasmagasságát 25 centire növelték, a fékeket kevlár kerámia betétekkel és lyuggatott tárcsákkal javították fel. A 17 x 8.5 colos felnikre egyedi mintázatú 265/70 R17 méretű terepabroncsok kerültek.
Az Arctic Trucks széria alá pozícionált XTR egyedi felfüggesztést kapott, szabad hasmagasságát 25 centire növelték, a fékeket kevlár kerámia betétekkel és lyuggatott tárcsákkal javították fel. A 17 x 8.5 colos felnikre egyedi mintázatú 265/70 R17 méretű terepabroncsok kerültek.
Fotó megosztása:
Az autó megjelenését motorházfedél-borítás és fényszóró-keretek dobják fel, hátul légterelőt szereltek fel az autóra. Az utastérben zöld cérnával varrott bőr és nyersbőr felületek és vágott aljú kormánykerék várja a pilótát.
Az autó megjelenését motorházfedél-borítás és fényszóró-keretek dobják fel, hátul légterelőt szereltek fel az autóra. Az utastérben zöld cérnával varrott bőr és nyersbőr felületek és vágott aljú kormánykerék várja a pilótát.
Fotó megosztása:
Az Arctic Trucks széria alá pozícionált XTR egyedi felfüggesztést kapott, szabad hasmagasságát 25 centire növelték, a fékeket kevlár kerámia betétekkel és lyuggatott tárcsákkal javították fel. A 17 x 8.5 colos felnikre egyedi mintázatú 265/70 R17 méretű terepabroncsok kerültek.
Az autó megjelenését motorházfedél-borítás és fényszóró-keretek dobják fel, hátul légterelőt szereltek fel az autóra. Az utastérben zöld cérnával varrott bőr és nyersbőr felületek és vágott aljú kormánykerék várja a pilótát.