Balogh István vállalkozása nyáron grillezéshez szükséges kellékeket, télen pedig tüzelési segédanyagokat forgalmaz, ezért aztán hajtós a menet, ha szezonja van ezeknek a holmiknak. Még 2007-ben érkezett meg az új munkaerő a céghez egy Toyota Hiace furgonnal, melyen most végezték el az egymillió kilométeres kötelező szervizt.
A dupla tolóajtós Hiace-be a debreceni márkakereskedésben szereltek klímát, amivel rögtön kellemesebb lett a munkakörnyezet. A dupla tolóajtó és a nagy hátsó ajtó pedig megkönnyíti az áruk rakodását. Bár eredetileg félmillió kilométerre vagy 5-6 évre terveztek az autóval, végül megbízhatósága miatt maradt a Hiace. A megnövekedett igények miatt azonban utánfutót is húz már a furgon.
Sokszor áll fűtött garázsban és télen hetente gondosan le is mossák az aljáról a sót, ennek köszönhetően ma is remek állapotban van. A típussal foglalkozó egyes fórumok szerint a súlyosabb gondok csak további 1 millió kilométer után kezdődnek. Ekkor üti fel a fejét a rozsda vagy ugrik meg az olajfogyasztás, legalábbis a csúcsformában tartott és rendkívül gondosan óvott darabok ami a teherautók világában elég ritka használati mód. Persze az állagmegóvás fontos eleme az is, hogy a Hiace kulcsa nem jár kézről kézre, az autót mindig István vezeti, állítása szerint defenzíven, türelmesen. A Hiace-en elvégezték tehát az egymillió kilométeres szervizt, mely után folytatja a munkát.
A Toyota Hiace-ben 2,5 literes, négyhengeres turbódízel dolgozik, melyhez ötfokozatú váltó és hátsókerék-hajtás csatlakozik. A 117 lovas furgon 18,6 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége 151 km/óra. Ennél jóval fontosabb, hogy a közel 2,8 méter hosszú raktérben elférjenek a csomagok és persze az is, hogy további gondtalan kilométereket gyűjtsön.