A 6×2 -es hajtásképletű Scania G 370-es a Venus Containers fuvarozóvállalatnál állt munkába. A háromtengelyes, kormányzott segédtengellyel ellátott teherautót tíz köbméteres hulladékgyűjtő konténerek kiszállításához és begyűjtéséhez használják Maarssen régióban. A kis tengelytávolságnak és a harmadik, kormányzott segédtengelynek köszönhetően a fordulási sugara mindössze 48 fok, fordulóköre pedig 11,3 méter.

„Nem szerettünk volna kompromisszumot kötni a manőverezhetőség terén. A Scaniával közösen minden szükséges részegységet el tudtunk helyezni ezen a kis tengelytávolságon belül. Az eredmény egy olyan teherautó ami ugyanolyan tulajdonságokkal bír, mint a kéttengelyes járművek, miközben megfelel a jogszabályi előírásoknak” – jegyezte meg Robert Trammer, a cég tulajdonosa.

A Venus Containers sofőrjeinek kérésére a járművet számos extrával felszerelték. A négy centiméterrel jobban kinyúló, megerősített lökhárító nagyobb védelmet nyújt a hűtőrácsnak és a fényszóróknak. Holttér- és frontkamerával is ellátták a biztonságosabb városi közlekedés érdekében, sőt, közvetlenül a vonófej konzolja felett is van egy kamerája.

Mivel a teherautó így csak egy kicsivel nehezebb, Robbert Tammer a G-fülkét választotta. „A sofőrnek kínált nagyobb tér mellett a G-fülke jobban is néz ki. Alacsony tetővel rendeltük meg a mélyre nyúló ágak és egyebek miatt. Később vettem csak észre, hogy a kisebb magasság előnye el is veszett a tetőre szerelt lámpasorunk miatt. De ez a védjegyünk, és mindegyik teherautónkon megtalálható” – jegyezte meg a Venus Containers tulajdonosa.