A Renault már nyolcadik éve készít elektromos változatot is az immár 12 éves kisteherautóból, a Kangoo-ból. Sőt: nem csak furgon, de ötüléses személyautó-kivitelben is kapható a kocsi. A villanyfurgon a hazai piacon, meg úgy általában világszerte a magánvásárlók és a kisvállalkozók között mégsem tud igazán népszerű lenni.
Egyrészt igen drága, összehasonlítva egy hagyományos, dízelmotoros kis puttonyossal. (Nettó 7,4 millió forintba kerül még a legfapadosabb fehér furgon kivitel is.) Másrészt a kocsin nagyon érezni, hogy nagy francia állami cégek (francia posta, francia elektromos szolgáltatók és hasonlók) igényeire szabva készült; se komfortszintje, se hatótávolsága, se egyszerű töltési rendszere nem passzol ahhoz a szinthez, amit a családi kocsik vagy a benzines/dízel kisáruszállítók piaca megkíván. De azért így is nagyszerű dolog a hétköznapokban a füstölésmentes, csendes autókázás ezzel a nagy akkumulátoros szerszámgéppel.
Pár kis fejlesztés, egy kicsit nagyobb hatótáv, képesség a gyorstöltésre és valamivel józanabb ár: ennyi kéne, és ez vélhetőleg össze is jön a hamarosan érkező új Kangoo-család elektromos modelljein. Bár az az árcsökkentés talán mégsem jön össze, ha a már megvillantott koncepciómodell összes érdekességét és kívánatosságát bele sikerül fejleszteni a szériamodellbe is.