Magyarországon jelenleg nem kapható a Hyundai H-1 busz, de ha elérhető volna, akkor sem vehetnénk meg mással, mint a sokat próbált kipróbált (azaz meglehetősen koros) 2,5 literes dízelmotorral.

Az itt látható autót azonban a Hyundai N motorsportrészlege vette kezelésbe, így orrában egy egészen más erőforrás: egy ikerturbós 3,5 V6-os blokk dolgozik. 402 lóerő és 555 Nm nyomaték pusztítja a hátsó abroncsokat – mindezt nyolc üléssel és közel egy köbméteres csomagtartóval.

Versenyautó nagycsaládos támogatással 1

A váltó nyolcfokozatú automata, ami mögött az N modellekből ismert aktív differenciálmű osztja el a nyomatékot a két oldal között. Az ausztrál építésű félhivatalos egzotikus egyedi aerodinamikai csomagot, állítható lengéscsillapítókat és N fékeket is kapott, egyenesen az i30 N-ről.

Az autó tömegeloszlása állítólag ideális 50:50 százalék, feltéve, hogy az összes utasülés foglalt. Mind a nyolc ülés nyersbőr / bőr kárpitozást kapott.

Sajnos az autó egyedi darab marad, amellyel motorsport rendezvényeken népszerűsítik a márkát.