Egymillió dollárból fejlesztették ki a GM Defense ISV (infantry squad vehicle, gyalogsági csapatszállító jármű) prototípusát még a nyáron, a tesztek pedig most ősszel indultak útjukra.

Az alapokat a ZR2 sportmodell, illetve a ZR2 Bison terep-sportverzió adta; ezeket 70 százalékban az alkatrészpiacon szabadon elérhető alkatrészekkel szerelték fel, a maradékot egyedi tervezésű és gyártású komponensek adják.

Az első lépés mindazonáltal a csupaszítás volt: az autót a vázig bontották vissza, és ha már ez így alakult, nem is vacakoltak a lemezek visszahelyezésével (persze lehet, hogy a végleges modellnél ez máshogy lesz majd, de a magunk részéről erre a verzióra szavaznánk, mert dögös is, valamint gyorsan le lehet róla ugrálni.) A Colorado ISV orrába egy 2,8 literes, 186 lóerős dízelmotort szereltek, a váltó hatfokozatú automata.

Tízszemélyes, mégsem családi ez a Chevy 1

Alapvető elvárás, hogy az ISV elég könnyű legyen ahhoz, hogy egy UH-60 Blackhawk helikopter fel tudja emelni, elég kicsi legyen ahhoz, hogy elférjen egy CH-47 Chinook helikopter gyomrában, és elférjen rajta kilenc katona, teljes menetfelszerelésben, és azokat terepen, illetve közúton (autópálya-tempóval) tudja szállítani.

Az USA hadserege 2020-tól mintegy 650 ISV-t szeretne vásárolni; kérdés, hogy a Coloradót választják, vagy egy másik beszállító projektje nyeri-e a pályázatot.

Az autó hosszabb rugóutakat, megerősített futómű-komponenseket, acél kardántengelyt kapott. Alulról vastag lemez véd mindent a sérülésektől.

Tízszemélyes, mégsem családi ez a Chevy 11