Évekkel ezelőtt bukkantak fel a képek: egy elszánt férfit láttunk, hatalmas szakállal, körülötte kompresszorhegyek, és egy akkora dízelmotor, ami simán beillene bármelyik Mad Max-filmbe; 2012-13 környékén eléggé gyerekcipőben járt a projekt, még Big Mike néven. A cél viszont világosan látszott, egy krómozott óriást akartak megalkotni, annyi hengerrel és feltöltővel, amennyivel csak lehetséges. 

A legnagyobb kihívás a két V12-es dízelblokk és a 16 darab kompresszor összehangolása volt. A sziámi ikrekként egyesült Detroit 12V-71-esek együtt 27,92 literesek, a rendszer összteljesítménye pedig valahol 3500-4000 lóerő körül mozog. Több helyen pontos számokat is láttunk, de ne mondja senki, hogy egy ilyen dög lóerőre mérhető.

Csak a 12 kompresszort összekötő tengely 120 kilogrammot nyom, a komplett szívórendszer 450 kilós. Így nem csoda, hogy a vontató maga nyom 14,6 tonnát, de ebben benne van a szintén agyat olvasztó extrákkal ellátott kabin is. 

40 colos tévé, 1500 wattos hifi-rendszer, csak hogy a legfontosabbakat említsük. Mivel ezek ellátáshoz vétek lenne a 24 hengerest járatni, ezért az áramot egy Hawker Jet gázturbina szolgáltatja, ilyen van a helikoptereken és a kisebb utasszállító gépek farkában. 

Bő tíz év és 7 millió dollár után az alapot adó 1979 Peterbilt 359-es átalakult valami egészen mássá, immár Thor24-nek hívják. Guruló aztabetyármindenit lett belőle, egy tűzköpő Optimus Prime, akkora túlzás, hogy további sorsán meg sem lepődünk.

Miután körbehaknizta a nagyobb oldalakat, járt Jay Leno műsorában, Szaúd-Arábiában került kalapács alá. Az aukción 12 milliót kértek, és kaptak érte, mindezt úgy, hogy a Thor24 nem volt megtekinthető a helyszínen, építése helyszínén, Arizona államban várja új gazdáját, aki látatlanban fizetett érte 3,6 milliárd forintot.