Lotus Super Seven, AC Cobra, Dodge Viper: csupán néhány azon elementáris modellek közül, amelyek oldalt kivezetett kipufogóval ejtették bámulatba közönségüket. Egy sportkocsinál érthető a szándék: minél közelebb van a vezető füléhez a végcső, annál közvetlenebb akusztikai élményben részesül.
Erre hiába számít a Toyota Hilux Sports Line Black Bison Edition pilótája, hiszen a japán Wald International által épített pickupon még úgy is messziről dörmög a 2,8 literes, 177 lóerős dízelmotor, hogy a dupla fülke hátsó ajtaja alatt nem egy, hanem oldalanként három-három cső vezeti ki az égéstermékeket a négy hengerből.
Látványnak attól még meggyőző az oldalsó kipufogó, ahogy a motorházfedélre applikált, intercooler hűtőnyílásokat szimuláló kürtők, a 20 vagy 22 colos keréktárcsák vagy a Mercedes AMG szedánokat idéző lökhárító is magára vonja a figyelmet.
A szélvédőkereten elhelyezett terepfényekre még találunk racionális magyarázatot és a hátfal peremére illesztett légterelőre már annál kevésbé – annál nagyobb szerencse, hogy az optikai csomagot nem csak egyben, hanem tételenként is megvásárolhatjuk, így ha tetszik a kartervédő, de nem kérünk a bogárfogóból, arra is van mód.
A futóműemelést is tartalmazó csomag európai forgalmazásáról egyelőre nincs hír – az oldalt kivezetett kipufogók miatt alighanem úgyis esélytelen volna az engedélyeztetés.