Az extra kabinos D-Max adja az alapját annak a billenőplatós kisteherjárműnek, amit a közelmúltban mutatott be az Isuzu brit képviselője.
A plató 1977 x 1800 mm alapterületű, padlóját 18 mm vastag alupanelekből alakították ki, az oldalfalak és a hátfal 300 mm magas. Az utóbbi lefelé és felfelé egyaránt 180 fokban nyitható, a karosszériát gumibak óvja a rányitástól. A sarokoszlopok eltávolíthatók, az oldalfalak lehajthatók.
A platót porszórt fémrács választja el a fülkétől, így a fűthető hátsó szélvédőn keresztül akadálytalan a hátrapillantás.
Mivel a billenőplatós D-Maxot nyilvánvalóan nem életmódjárműként fogják vásárolni, fekete lökhárítók, kilincsek és tükrök kerültek rá, a 16 colos keréktárcsák egyszerű acéldarabok – kérhető viszont BF Goodrich terepabroncs, amivel kihasználható az összkerékhajtás.
A D-Max széria vezetőtámogató funkciói – ereszkedésszabályozás, visszagurulás-gátlás, vontatmánystabilizálás – itt is megtalálhatók. Az átalakítás mintegy négy hónapot vesz igénybe, az átépített autóra gyári garancia vonatkozik.