A Magyar Közút által kiállított útvonalengedély alapján minden eddiginél nagyobb, 544 tonnás össztömegű jármű mozgatásáról kellett gondoskodnia projektben részt vevőknek.
Az óriási, 7,9 méter magas, 7,5 méter széles és 30,5 méter hosszú jármű ezúttal is egy speciális, önjáró moduláris szállítóeszközön, 18 tengelyen mozgatták. Bár országos közúton mindössze 4 kilométert tett meg, így is távhővezetéket, jelzőtáblákat kellett elbontani, átépíteni, az út felett átívelő elektromos vezetékeket áramtalanították, sőt két híd teherbírását is növelni kellett alátámasztásokkal, hogy elbírják a hatalmas súlyt.
Ugyanakkor nem csak a vegyipari torony rendelkezik hihetetlen adatokkal: a rakodáshoz összeépített daru össztömege 1000 tonna, ebből 655 tonna az ellensúly. A főgém hossza 49 méter, a névleges teherbírása, vagyis emelési súlya 750 tonna. A daru felállítása és leszerelése 1-1 hetet vesz igénybe, összesen 40 db trélerrel és kamionnal szállítják.
Ez a rakomány egyike volt az utolsó háromnak, amit ezzel a speciális önjáró járművel szállítottak, a munka ezzel itt befejeződött, a tengelyeket 8 tréleren szállítják vissza.
Nem ez volt az első ilyen szörny, ami feltűnt a hazai utakon. A két korábbi szállításról is készült videó.