A Peterbilt bejelentette, hogy újra gyártásba veszi a 389 Pride&Class modellváltozatot, amit utoljára 2014-2017 között gyártottak, limitált szériában. Ez a csőrős tisztelgés az amerikai gyártó mára már kultikussá vált modellje, a 359-es előtt, amelyet 1967-87 között gyártottak. A Peterbilt azzal indokolta a lépést, hogy újra népszerű ez a változat, ami bizonyára furcsán hangzik éppen akkor, amikor a fuvarozók a koronavírus-járvány miatt a világ minden részén csökkenteni próbálják a költségeiket.
Hogy mennyire nagy népszerűségnek örvendett ez a modell, azt jól mutatja, hogy a Peterbilt történetében a leghosszabb ideig gyártott teherautók között volt. Az utolsó 359-darabot pedig már Classic néven hozták forgalomba, hogy így tisztelegjenek előtte. A 359-es ugyanakkor nem utód nélkül búcsúzott el, hiszen a 379-es vette át a szerepét immáron nagyobb (119 inches és 127 inches) hálókabinokkal. Elődjéhez hasonlóan ezt is 20 éven keresztül gyártották, majd bemutatták a 389-est, ami már magas tetős, tágas hálófülkét és új fényszórókat kapott.
A 389 Pride&Class kiadás viszont egyfajta visszatérés a kezdetekhez, hiszen olyan hatást kelt, mint egy vadonatúj 359-es. Ez nem meglepő, hiszen ugyanazokkal a fődarabokkal készül: egyezik a karosszéria, a fülke, a hálókabin, de még a fülke lépcsőkialakítása és a légszűrők elhelyezése is ugyanaz.
A legfontosabb különbség a fényszóróknál keresendő, a 389-es Pride&Class ugyanis már az új Peterbilt teherautóknál használt lámpákkal készül. Különbség még, hogy a 359-es egyenes, égnek álló, egyenes kipufogócsövekkel készült, míg a vintage hatású változatnál ezeket enyhén meghajlították. A tökéletes hatás érdekében ugyanakkor a Pride&Class külsején mindent krómmal borítottak be. Ennek köszönhetően nemcsak a lökhárítókat, lépcsőket, vagy kipufogócsöveket, hanem a visszapillantó tükröket, a légszűrőket, valamint a sárvédőket is krómozták.
Bár a belsejéről nem tett közzé fotót a Peterbilt, annyit közöltek ezzel kapcsolatban, hogy a vezetőfülke, valamint a hálókabin luxus hatást keltő, jeges szürke árnyalatú burkolatokat kapott, amelyeket afrikai Blackwood feketefa-betétek díszítenek. Az exkluzív hatást tovább fokozzák a Pride&Class logóval ellátott bőrülések, valamint a hálófülkében alkalmazott fekete padlószőnyegek. Az összképet pedig a 359-esben alkalmazott retró kormány, valamint a műszerfalon lévő mechanikus kijelzők krómozása teszi teljessé.
Bár a legendás 359-es Detroit Diesel, Catepillar, valamint Cummins motorokkal készült, a 389-es Pride&Class leginkább a Paccar MX, valamint a Cummins ISX motorcsaládot használja. A váltóegység pedig vagy Eaton, vagy Allison. A Peterbilt egyelőre nem tett közzé árat a modellváltozatról, illetve azt sem tudni, meddig fogja gyártani ezt a változatot.