A május végén bemutatott e-Expert után itt az e-Traveller, a Peugeot közepes méretű kisbuszának villanymotoros változata. Ebbe ugyanazokat a hajtáslánc-komponenseket szerelték bele, mint a fuvaros kivitelbe: a 136 lóerős villanymotorral 130 km/óra maximális sebesség érhető el, a teljesítmény három fokozatban (60%, 80%, 100%) állítható a terheléstől, illetve a megtenni kívánt távolságtól függően.
Fontos különbség az Expert és a Traveller között, hogy az utóbbihoz nem kínál megnövelt kapacitású akkumulátort a Peugeot: kizárólag az 50 kWh-s egység érhető el, amivel legfeljebb 230 kilométert tehetünk meg egy nekifutásra – ezt viszont WLTP-norma szerint, tehát jó eséllyel a valóságban is hozni fogja az autó. Tölteni akár 100 kW-os villámtöltőről is lehet, ezzel 30 perc alatt 80 százalékra tölthető az akku.
Mindez azt is jelenti, hogy az e-Traveller városi és elővárosi (pl. reptéri fuvarok) forgalomban lesz hasznos, ami logikus, józan döntésre vall: hosszabb távon úgyis csak elvesznének az elektromos hajtásból eredő előnyök; utazójárműnek sokkal jobban megfelel egy hibrid, ha már villamosítani akarunk.
Az e-Traveller akár egy tonnát vontathat, teherbírása és csomagtartója nem változott: utóbbi az ülések számáról függően 1,5 köbméter (8 utas) és 4,9 köbméter (2 utas) között változtatható. A modell csak a nagyobb tengelytávval, de azon belül mindkét karosszériahosszal (4,95 és 5,30 méter) elérhető 2020 második felétől.