Egyszerűen csak County Electricnek hívják a dél-koreai gyártó új elektromos minibuszát, ami annyit tesz, hogy „megyei elektromos”. Nem véletlenül kapta ezt a nevet a 7,7 méter hosszú akkumulátortechnológiás autóbusz, hiszen alapvetően városközi, illetve különjárati utasszállításra tervezték. Ennek megfelelően mindössze egy ajtó áll rendelkezésre az utascseréhez, cserébe viszont belső tere tetszőlegesen variálható. A leendő megrendelők minimum 15, illetve maximum 33 székkel kérhetik a County Electricet.
Az utastér padlója alatt kapott helyet a 128 kWh összteljesítményű akkumulátorcsomag, amely lítium-polimer energiatároló egységekből áll. Töltésük végezhető 220 V-os otthoni hálózatról, igaz, akkor meglehetősen sok időbe, mintegy 15 órába telik, mire teljesen feltöltődnek az akkumulátorok. A 150 kW-os teljesítményű egyenáramú gyorstöltővel 72 perc alatt feltölthető az akksipakk, ami jóval életszerűbben hangzik, mint az otthoni hálózatról való töltögetés.
Természetesen a regeneratív fékezésnek köszönhetően menet közben a sofőr által „visszatölthető” valamennyi energia az akkumulátorba a felhasznált hatótávolságból. Ennek mértéke a fékezésienergia-visszanyerés intenzitásától függ, a County Electricben négyféle fokozat közül választhat a sofőr. Bár a járművet alapvetően a gazdaságos energiafelhasználására optimalizálták, 50-80 kilométer/órás sebesség esetén 30 százalékkal jobban gyorsul, mint egy hasonló kategóriájú autóbusz.
Az utasok biztonságos le- és felszállásra érdekében a számos szenzort helyeztek el az utasajtó környékén. Az odacsukásgátló megakadályozza, hogy akkor csukódjon be a busz ajtaja, amikor valaki éppen le- vagy felszáll. A gázpedállal összeköttetésben lévő ultrahangos érzékelő egészen addig nem engedi elindulni az autóbuszt, amíg az utastér belsejében mozgást érzékel. A járókelők és biciklisek védelme érdekében a County Electric menet közben mesterséges motorhangot ad ki, tolatásnál pedig külön figyelmeztető hangjelzés aktiválódik. Ugyancsak biztonsági szempontokat követve a járművet visszagurulás-gátlóval, valamint új, az eddigieknél jóval erősebb rögzítőfékkel is ellátták.
Nem ez a Hyundai első villanybusza, hiszen három évvel ezelőtt már előálltak egy városi elektromos busszal, tavaly pedig szintén akkumulátortechnológiás autóbuszról rántották le a leplet.