Személyszállításra úgyis szűk volt, vadászoknak és hobbiterepezőknek pedig még praktikusabb is az ülések nélküli, könnyen tisztítható hátsó traktus – örüljünk tehát, hogy mostantól kétszemélyes, nagy rakterű verzióban elérhető a Suzuki Jimny, ha már máshogy nem.
A nagy egyébként viszonylagos, de a plafonig pakolható 863 literrel már elboldogul az ember. A padló sík, az első üléssort rács választja el a raktértől.
A lényeg persze marad: a létraváz, a merev hidas, de tekercsrugós felfüggesztés és a felezős összkerékhajtás. A terepszögek sem változtak.
Annak fényében, hogy a Jimny innentől még inkább haszonjárműként, úttalan utakon fog menni, kissé okafogyottnak tűnnek az olyan biztonsági rendszerek, mint az eCall vészhelyzeti segélyhívó (a dágványba úgysem jön értünk az autómentő) vagy az ütközést megelőző vészfékasszisztens. Praktikus viszont a lejtmenet-szabályozó és visszagurulás-gátló funkció.
Az autó áráról, a bevezetés dátumáról még nincsenek hírek.