Jövő év márciusától kerülnek forgalomba a busz kivitelű Renault Trafic verziók, a Combi és a SpaceClass. A Trafic Combi elsősorban taxiként, önkormányzati kisbuszként vagy családi autóként juthat szerephez, míg a Renault SpaceClass igényesebb ügyfelek számára biztosít exkluzív, üzleti vagy VIP-felhasználásra optimalizált belső teret. A SpaceClass Escapade kivitelén ággyá hajtogatható hátsó üléseket, a Signature fedélzetén asztalkás tárgyalószobát találunk.

Megújult a Renault kisbusza 1

Minden más közös, így a (közel) vízszintes motorházfedél és a függőleges hűtőmaszk is. A lámpák LED-esek, és szervesen beleépülnek a krómozott hűtőrács dizájnjába. A képen látható új, kárminpiros fényezés mellett további hat árnyalat kérhető, a keréktárcsák 17 colosak, a külső tükröket motor hajtja be.

A beltérben az ajtópanellel vizuális egységet alkotó, új műszerfalpanel vár, ami jobb térérzetet biztosít – és valóban, tele van tárolóhelyekkel a fülke, ezek összkapacitása 86 liter. A kesztyűtartó 6 literes, fiókként kihúzható.

Megújult a Renault kisbusza 15

… ez pedig a szimpla

A csomagtartó kiviteltől függően akár 1,8 köbméteres, az ülések száma elérheti a kilencet: elöl dupla és szimpla utasülés egyaránt rendelhető; az utasoldali légzsákot pedig a kétszemélyes üléspadra méretezték.

A váltókar és a klímavezérlő panel új, akárcsak a navigációs rendszert is tartalmazó, okostelefon-integrációt és vezeték nélküli töltőt is kínáló Easy Link multimédiás egység.

Van adaptív tempomat, ráfutásos balesetet elkerülő automata vészfékezés, és sávelhagyásra figyelmeztető rendszer. Új a holttérfelügyelő funkció is.

Megújult a Renault kisbusza 16
Megújult a Renault kisbusza 17

 

Motorból háromféle van: az eddigi 145 lóerős helyébe lépő 150 lóerős dízel kézi és EDC váltóval kapható, a 110 lóerős dízel csak kézi váltóval, a 170 lovas pedig csak EDC-vel kapható. Ez utóbbi hatfokozatú, támogatja a start-stop funkciót, és hozzájárul a végleges Euro 6D norma teljesítéséhez.