B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Magyar alkatrészekkel készülnek a Volvo turistabuszai
1
/
31
A 9000-res széria is megkapta az élére állított V-alakú nappali menetfényt.
1
/
31
A 9000-res széria is megkapta az élére állított V-alakú nappali menetfényt.
2
/
31
Új, masszívabb ütközési energia elenyelő rendszerrel készül a 9000-res széria.
3
/
31
A 9000-res széria tetejét jelentősen lekerekítették a kisebb légellenállás miatt.
4
/
31
A 9900-as új formaterve a 12,4 méter hosszú variánson is "működik", de a Z-vonal inkább a hosszabb variánsokon mutat jól.
5
/
31
A 9900-as műszerfala szinte megegyezik a 9700-aséval, viszont a kormánykerék kapott egy krémszínű betétet.
6
/
31
Az általunk tesztelt 9700-as fedélzetén 61 darab ülőhely van.
7
/
31
Ilyen a WC a 9900-asban.
8
/
31
Oldalról azért kivehető, hogy fokozatosan emelkedik a padlószint a 9900-asnál.
9
/
31
A gerinc szempontjából sem utolsó a Volvo ülések alakja.
10
/
31
Az ember lehajtja a tálcát és máris talál egy USB-pontot.
11
/
31
Az első ajtónál a vezetőnek is van egy kulccsal zárható rekesze, de a vezetőablak alatt is van egy szintén zárható fakk, ami segít megóvni a buszsofőr személyes tárgyait.
12
/
31
Ilyen panelek vannak az ülések felett végig futó kalaptartók alján.
13
/
31
Hátul és kényelmesen lehet fel- és leszállni.
14
/
31
Turistabuszoknál manapság sztenderdnek számít a műszerfalba épített hűtőszekrény.
15
/
31
Utoljára az Ikarus EAG-oknál láttam lécső alá szerelt radiátorokat.
16
/
31
A sofőr hálóhelye minden elérhető kényelmi felszereléssel.
17
/
31
Praktikus tároló érhető el a hátsó tengely felett.
18
/
31
Az Alcoa Dura Bright felnik Székesfehérváron készülnek.
19
/
31
11 literes Volvo dízelmotor, amely Magyarországon készülő gumicsöveket is rejt.
20
/
31
A 9900-as és 9700-as hátfala is megegyezik. A hátsó lámpa érdekes hatást kelt, kissé olyan, mintha egy baltával vésték volna ki.
21
/
31
A 9700-as utastere ugyanolyan ízléses, mint a "nagytestvéré".
22
/
31
Ki- és beszálláshoz érdemes lehajtani a váltókart, illetve kifordítani az ülést.
23
/
31
A 9000-res szériába kényelmes ülések állnak az utasok rendelkezésére.
24
/
31
A tükröket akár ennyire is be lehet hajtani.
25
/
31
A 9700-as műszerfala logikus, átgondolt elrendezéssel készül.
26
/
31
A 9700-s leginkább az egyenes ablakvonal miatt különböztethető meg a 9900-astól.
27
/
31
A 9900-as fordulását a kormányozható hátsó tengely is segíti.
28
/
31
Hangulatvilágítás a 9900-asban.
29
/
31
Fehérben is jól néz ki a Volvo 9700-as.
30
/
31
Volvo 9900-res utastere. A színházpadló megmaradt, de egészen enyhe lett az emelkedés, az üléspárok csak pár centivel vannak magasabban az előttük lévőnél.
31
/
31
A 9900-res visszapillantója kellően széles és magas.