B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Kovács Miklós
Itt van minden idők legrondább Ford Mustangja
Vezess
Sietett locsolkodni húsvéthétfőn, 468 ezer forintra büntették
Svékus Gergő
Félig a mában, félig a jövőben él a legújabb Lexus
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Itt a megfizethetetlen magyar autó – kipróbáltuk
1
/
70
Ők a kéttengelyes modellek
1
/
70
Ők a kéttengelyes modellek
2
/
70
Bal szélen a három, jobbra a kéttengelyes Komondorok állnak
3
/
70
Impozáns példány, 356 lóerős hathengeres motorral az orrában
4
/
70
Önhordó, páncélozott karosszéria, V-alakú padlóval
5
/
70
Az ablakoknak annyit kell bírniuk, mint a páncélnak
6
/
70
Legkisebbtől a legnagyobbig, mindbe beültünk
7
/
70
Bár nem könnyű, mégis egész fürge jószág a Komondor
8
/
70
A világosbarna kárpit nem dísznek van, hanem a repeszhatást csökkenti
9
/
70
Sok gyűrődőzónája nincs, így nem jó vele sem felborulni, sem nagyobb és nehezebb dologgal ütközni
10
/
70
Aszfalton 40 liter körül fogyaszt a Komondor
11
/
70
Független kerékfelfüggesztés elöl-hátul
12
/
70
Ezt a zsanért nem igazítod meg kalapáccsal
13
/
70
Szerény ajtózsanér, saját zsírzószemmel
14
/
70
Védett helyre kerültek a lámpák
15
/
70
A Gamma embléma változatlan maradt
16
/
70
Kompozit anyagból készülnek az ablakok
17
/
70
Fura megoldás, de biztos így a jó
18
/
70
Ezt a tükröt bentről nem állítod, az tuti
19
/
70
Rettenetes acéldarabok bárhova is nézünk
20
/
70
A lökhárító mögött lakik a csörlő
21
/
70
Felnyitott motorháztetővel is csinos
22
/
70
Menet közben is változtatható a keréknyomás
23
/
70
Sokpontos biztonsági öv
24
/
70
Beszállítótól érkezik a szabvány futómű is. Ha szüksége lenne rá, akár négykerék kormányzást is tudnak alá tenni
25
/
70
26
/
70
27
/
70
28
/
70
29
/
70
30
/
70
31
/
70
32
/
70
33
/
70
Bármivel be tudják rendezni az autó, a vevő igényei szerint
34
/
70
A legmodernebb, legerősebb és legtisztább is ez a modell
35
/
70
Platójára többféle felépítmény is rögzíthető
36
/
70
Nagyobb ablakok, kevesebb páncél a polgári felhasználású Komondoron
37
/
70
Leszakadó ágak, vagy éppen robbanni készülő gázpalack környékén is jól jön a páncél
38
/
70
Szinte panorámaszélvédő a 8 mm-es páncélban
39
/
70
Háromtengelyes részleg
40
/
70
Szabvány, katonai futómű
41
/
70
Csatlakozási pontok
42
/
70
Csatlakozási pontok
43
/
70
Az önoltó rendszer csonkjai
44
/
70
Remek napnak ígérkezik, ezt már innen meg tudtuk állapítani
45
/
70
Spártai berendezés
46
/
70
Hatalmas kormány
47
/
70
Egyszerű műszerfal
48
/
70
Felfoghatatlan mennyiségű gomb
49
/
70
Ha hadakozni mész, vigyél magaddal kispárnát
50
/
70
51
/
70
A 7.62-es lőszerek nagy része sose tud bejutni ide
52
/
70
Hathengeres, soros dízelmotor
53
/
70
Warn csörlő valahol a lemezek alatt
54
/
70
Az ott egy bazinagy turbó
55
/
70
Csinos terepszínű kárpital is rendelhető, amin nem látszik meg az elmajszolt csoki
56
/
70
57
/
70
Több kamera van rajta, mint a Való Világ stúdiójában
58
/
70
A kistévén sem mese megy, hanem a külvilágot lehet szemmel tartani
59
/
70
Tricsimilliárd kapcsoló, gomb
60
/
70
Az automatikus váltó vezérlője
61
/
70
Nincs benne nagy hifi
62
/
70
A kamerák mellett analóg tükrök is kerültek kintre
63
/
70
64
/
70
65
/
70
66
/
70
190 centivel sem érném fel a tetejét, hogy le tudjam mosni
67
/
70
A robbantásos tesztek után ez a tankrögzítés vált be
68
/
70
69
/
70
70
/
70