A „folyékony kenyér”, vagyis a sör kedvelőinek bizonyára nagyot dobban a szíve, amikor meglátják kedvenc sörmárkájuk szállító teherautóját legyen szó ponyvás, esetleg tartályos változatról. Az egyedi járművek építésével foglalkozó amerikai Kenny Haük érti a férfi ember működését és tudja, hogyan kell olyan járművet építeni, ami örökre beírja magát az ember emlékezetébe. Nem csoda, hiszen az egyedi járművek építésével foglalkozó családba született, így hagyományos dzsippet, vagy teherautót csak elvétve látott otthon.
A pennsylvaniai Roy Pitz sörfőzde azzal kereste meg Kenny-t, hogy építsen meg számukra egy egyedi sörszállítót, amire mindenki felkapja a fejét. A férfi nem sokáig maradt tétlen, elhatározta, hogy visszamegy nagyanyáink és nagyapáink korába. A kézműves sörfőzdék is előszeretettel merítenek ötletet abból az időszakból, amikor még nem volt minden digitalizálva és gépesítve. Ebben az időben közlekedett a kiindulási alapul szolgáló Chevrolet COE (Cab-Over) tanker, amely 1946-ban gördült ki a detroiti gyárból.
Ez a modell a maga idejében meglehetősen modern vasnak számított, hiszen motor feletti fülkével rendelkezett, holott ebben az időben a legtöbb gyártó még csőrös fülkét alkalmazott. Kenny az igazán egyedi hatás érdekében kicsit „leültette” a Chevy karosszériáját és teljesen lecsiszolta a korábbi fényezést. A megmaradt rozsdabarnás felszínt lelakkozta, a hűtőrácsokat pedig rézhatású fényezéssel látta el. Ugyanígy járt el a félpótkocsin lévő tartállyal is, amelyre még egy csövet is feltett, megidézve ezzel a sörfőzdék hangulatát.
Természetesen a Chevy belseje sem maradt érintetlen. A műszerfalra díszes fémbetéteket tett és az ajtók belső borítását is lecserélte, az eredeti ülés helyére pedig két bőrülés került, valószínűleg egy terepjáróból. A végeredmény magáért beszél: a közel 75 éves teherautó igazi antik műtárgyként élet újjá és szemből nézve olyan hatást kelt, mintha az ember egy kályhával nézne szembe.
És bár valóban nem esett messze az alma a fájától, a tűz ebben a vasban szabályozott keretek között lobog, hiszen hajtásáról 5.9 literes Cummins-motor dolgozik, ami nem az eredeti, hathengeres, 90 lóerős erőforrás helyén, hanem a fülke mögé került. Az új erőforrásra azért volt szükség, mert a tartály az eredetihez képest jóval nagyobb kapacitású, így az antik Chevy akár 14 KEG-hordónyi sör, vagyis körülbelül 821 liternyi sört képes elfuvarozni (1 USA szabványú KEG 58,67 liter).
Bár ez jelentős mennyiségnek tűnik, azért egy sörözőben ennyi sört is hamar eltüntetnek a vendégek. Így a Kenny Haük sörszállító biztosan nem marad munka nélkül.