Az ukrán Igor Rad és unokája, Dmitrij a közös horgászaton, kiránduláson, kertészkedésen túlmutató nagypapa-unoka projektbe fogott bele. Fészerükben építettek egy különféle alkatrészekből összelegózott lánctalpast.
A kabint egy lengyel Zuk adta, a motor Moszkvics eredetű, az alváz és a hajtáslánc, maga a lánctalp pedig saját konstrukció. Az eredetileg Moskvich-412-esben szolgáló motor 75 lóerőt teljesít, a végsebesség 70 km/óra körül alakul.
A különleges szerkezet talpra állítása 2,5 évig tartott, vezetni akárcsak a legtöbb lánctalpast kormány helyett karokkal lehet, egy-egy oldal fékezésével tud kanyarodni a szerkezet. Fő elemei mellett akadnak még meglepő guberált alkatrészei, a tágas beltérbe hátulról például egy Volkswagen Scirocco csomagtérfedelén keresztül lehet bejutni.