Megjelent az ajánlati felhívás a trolibusz-felsővezetékhálózat és áramellátás kivitelezésére a Baross utca–Üllői út–Kálvin tér nyomvonalon. A fejlesztésnek köszönhetően átszállásmentes és állandó trolibuszkapcsolat jöhet létre az Orczy tér–Kálvin tér–Deák Ferenc tér–Zugló vasútállomás útvonalon.
A Budapesti Közlekedési Központ uniós források felhasználásával már 2018-ban beszerzett 10 szóló és 11 csuklós trolibuszt a Solaris–Škoda gyártótól. A trolibusz-közlekedés gazdaságos üzemeltetéséhez ugyanakkor megfelelő felsővezeték-hálózat is szükséges.
A fejlesztés részeként a Baross utcai – jelenleg használaton kívüli – troli-felsővezetéket ismét bekötik a hálózatba. Ennek eredményeképp a Harminckettesek tere–Kálvin tér közötti útvonalon is felsővezetékes üzemmódban, gazdaságosabban közlekedhetnek a trolik.