Első ránézésre manipulált fotónak tűnik, de ez a gép nem átverés. Kínában (sőt, Oroszországban is) tényleg szolgálnak mindkét oldalon kormányozható, dupla kabinnal ellátott különleges tűzoltókocsik.
A MAN műszaki elemeiből felépülő konstrukciót az ausztriai Empl építette. A TLF 2000/400-as speciális előnyeit ritkán használják ki, de akkor életmentő lehet a kétfejű felépítés. Mivel ZF váltóműve irányváltót kapott, így a haladási irány egy gombnyomással átváltható.
A normál irányba 110 km/órával, míg a vészhelyzeti „tolatással” 90 km/órával tud haladni a kínai tűzoltó. A két kormányozható tengelynek köszönhetően rendkívül fordulékony, és akár oldalazva is lehet vele haladni, de leginkább szűk utcákban és alagutakban jön ki az előnye.
Ezekről a helyszínekről megfordulás nélkül azonnal el tud indulni, és kellően nagy sebességgel tudja kimenekíteni a bajba kerülteket.
A különleges megoldást átvették az oroszok is, 2014-ben a téli olimpián is feltűntek a hasonló felépítésű, IVECO Trakker alapra készült kétfejű tűzoltóautók.