Először volt a mezei, belső égésű Vivaro (meg persze a Peugeot Expert, Citroën Jumpy, Toyota ProAce), aztán készült belőle elektromos hajtású, zéró CO2-kibocsátású változat, most pedig ez utóbbiból kidobták az akkumulátorokat, és a helyükbe nagynyomású hidrogéntartályokat szereltek.
Az autóban mindössze egy 10,5 kWh-os lítiumion akkucsomag maradt, amelyet az első sori ülések alatt helyeztek el. Ez az akkumulátor külső forrásból tölthető, egy feltöltéssel 50 kilométert képes megtenni. Az autó az akkumulátort használja elinduláshoz, illetve erre támaszkodik extra erőért, ha gyorsítani szeretne; ez a kiegészítő energiaforrás lehetővé teszi, hogy a 45 kW-os üzemanyagcella folyamatosan optimális körülmények között üzemeljen.
A padló alatt elhelyezett, három darab karbon-kompozit H2-tartály mindössze három perc alatt feltölthető; a nagy nyomású (700 bar) tartályok kapacitása 400 kilométerre elegendő.
Az autó kétféle tengelytávval, 495 és 530 cm-es hosszal, 5,3 és 6,1 köbméteres raktérfogattal rendelhető. A hasznos terhelhetőség 1,1 tonna, azaz nagyobb, mint az akkumulátoros elektromos verzióé.
A tervek szerint már ősztől megkezdődhetnek a modell kiszállításai a flottapartnereknek.
Egyelőre nem tudni, hogy a Vivaro bevezetőben is említett klónjai megkapják-e a technológiát, és ha igen, mikor. A PSA és az FCA összeolvadásából kinőtt Stellantis óriásvállalat az Opel otthonában, Rüsselsheimben alakította ki a cégcsoport FCEV kompetenciaközpontját.