Az MS-RT, a Stormtrak és a Wolftrak után idén októbertől újabb limitált kiadás készül a Ford Rangerből: a Raptor Special Edition a karosszériát vadító versenysávokkal és az utasteret díszítő piros részletekkel csábítja a vevőket.
A kizárólag kék, szürke vagy fehér színben megrendelhető Ford Ranger Raptor Special Edition motorházfedelét, tetőlemezét, oldalfalait, hátsó kerékdobjait és hátfalát pirossal szegélyezett, mattfekete dupla sávozással díszíti. Az első vonószemek pirosak, a kerékívtoldatok, a lökhárítók, a kilincsek és a Ford feliratú hűtőmaszk mind mattfekete színűek – a mezei Raptoron ezek a részletek szürkék.
Az utastérben pirossal varrott kormánykerék, műszerfal és ajtókárpit vár, az üléseket bőr borítja, a műszerfalpanel egyedi szürke árnyalatú.
A futómű ugyanaz, mint a normál Raptoré, azaz 150 mm-rel szélesebb nyomtáv és 51 mm-rel növelt hasmagasság biztosít remek stabilitást és terepképességeket. Az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul több lengőkaros felfüggesztés elemei alumíniumból készültek, az adaptív lengéscsillapítókat a Fox szállítja, a terepabroncsok General Grabber AT3 gyártmányúak.
A hajtás sem változik: 213 lóerős, 500 Nm nyomatékú, 2,0 literes dízelmotor, tízfokozatú automata sebességváltó és terep-üzemmódváltó segíti az előrejutást.